25 Temmuz 2012 Çarşamba

Kar Kelebekleri ~ Nusret Özcan

Nusret Özcan'a ait olan bu kitap Eşik Yayınları tarafından yayınlanmış ve 68 sayfadan oluşuyor. Beni kitapta rahatsız eden yazıların puntosunun biraz büyük olmasıydı.

Kitap için kısa bir hikaye diyebiliriz. Yaklaşık bir saatte rahatlıkla bitirebilirsiniz. Özellikle adından etkilenerek almıştım. Sarıkamış'ı, tereddütsüz canını veren şehitlerimizi, karı, kışı, soğuğu anlatıyor. Bu konuyu barındıran her kitap mutlaka çok değerli ama ben bu kitabı biraz zayıf buldum. Böyle bir destanın daha etkileyici, daha coşkulu anlatılmasını beklerdim. Bu yüzden beni tatmin etmedi. Konunun başı sonu belli değil sanki. Bende bir romandan alınmış kesitler izlenimi vererek eksiklik uyandırdı. Belki daha kapsamlı, birazcık daha uzun olabilirdi diyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder