23 Temmuz 2012 Pazartesi

Okunmayı Bekleyenler...

Kendimi kitap alma konusunda ne kadar frenlemeye çalışsam da bazen engel olamıyorum. Ya da listemde olmayan ama dikkatimi çeken, indirimde rastladığım kitaplar oluyor bazen ve bu tutkuya daha fazla mani olamıyorum. Hal böyle olunca da okunmayı bekleyenler gittikçe artıyor. Aslında bir kitabı alır almaz o hevesle okumayı daha çok sevsem de, işte bunlar da benim okunmayı bekleyen kitaplarım...



Aralarında okuyup yorum yapmak istediğiniz kitap varsa çekinmeyin yazın önerilerinizi bekliyorum :)

4 yorum:

  1. Hımm..
    Sadece Notre Dame'in Kamburu hakkında yorum yapabilirim galiba... Aynı yayınevinden çıkan bir versiyonunu okumuştum ben de. Notre Dame'in Kamburu bende çok ayrı bir yere sahiptir. Kafamda yarattığım bir dişi Quasimodo karakterim ve buna ait ayrı bir blogum bile var. Bence okumalısınız.Ancak benim kadar beğenir misiniz bilmem. Umarım beğenirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerini dikkate alıp kitabı okuma listesinde ön sıralara taşıyorum :)
      Teşekkürler :)

      Sil
  2. Sefiller ve Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk için de ben bir iki cümle kurabilirim sanırım.

    Sefiller, insanın hayatına yön verebilecek kadar acayip bir kitap bence. Sanırım elinizdeki baskısında (fotoğrafta görünense eğer) temel olarak hikaye kısmı var. Aslen dört beş cilt halinde yayınlanacak kadar geniş bir eser ama o halini ben de okuyamadım henüz. :) Ama ne olursa olsun kesinlikle tavsiye ederim. Zaten Ocak gibi en son film hali de gelecek ki ben de büyük umutlarla bekliyorum o filmi. :)

    Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk, bu da gerçekten çok güzel bir eser. İskender Pala kitaplarında favorim Katre-i Matem'dir gerçi ama ikinci sırada da Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk gelebilir. Tarihi kurguları seviyorsanız eğer beklediğinizden fazla da keyif alabilirsiniz bence.

    Ben ikisini de seveceğinizi düşünüyorum, iyi okumalar. :)

    YanıtlaSil
  3. Filmi çıkmadan okumalıyım o zaman :)
    Katre-i Matem'i okuyup çok beğenmiştim ben de. Ama İskender Pala'yı okumak için yorgun olmamak, dikkatini iyi vermek gerekiyor sanırım çoğu zaman. O yüzden biraz bekletiyorum Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk'ı.
    Yorumunuz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil