2 Ağustos 2012 Perşembe

Behzat Ç. 'Bir Ankara Polisiyesi'

Televizyonda tek bir bölümünü bile
izlemeyip sonradan sempati beslediğim dizi :)
Hep bir merak etmişimdir ama denk gelmedi. Yazın yapacak bir şey bulamamaktan sıkılırken diziyi en başından izlemeye karar verdim. Daha 3 bölümünü izledim ama sevdim ben. Bunda Erdal Beşikçioğlu'nun etkisi çok büyük tabii. Bölüm çapında sürükleyici ama daha çok dizi-film tadında olduğu için çok da bağlamıyor ekrana. Her bölüm de farklı soruşturma, farklı hikayeler... Bu yanını sevdim ben dizinin. En azından diğer bu tarz dizilere göre çok da hayalperest gelmedi bana. Behzat karakterini de sevdim. Çoğu kişinin belki farkında olmasa da ona ihtiyacı var, Behzat'ınsa sadece kızına. Polisiyeden tat alıyorsanız önerebilirim sizlere.

Duyduğuma göre dizi Emrah Serbes'in romanından uyarlamaymış. Yazarın daha önce kitaplarını okumadım. Ama diziyi fark etmeden önce kitaplarını listeme almıştım. İlgilenen varsa yorumlarınızı beklerim :)

Bu arada yazar bir başka röportajında Behzat Ç. romanlarının devamının geleceğini de söylemiş tık tık ;)

Okumak isteyenler için Emrah Serbes'in diziyle ilgili röportajı tık tık ;)

Ve yazarın kitapları için de buraya ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder