28 Ağustos 2012 Salı

Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm


Son günlerde artan Behzat Ç. hayranlığımın üzerine filmini de izlemeye karar verdim. Söz konusu olan film olunca diziye göre beklentim biraz arttı tabi. Ama beklentilerimi karşılayamayan bir filmdi. Sanki dizinin herhangi bir bölümüymüş izlenimi uyandırdı bende. Eğer yayınlanmaya devam eden bir dizinin filmi çekiliyorsa bir fark olmalıydı bence. 'Gerçi Behzat Ç. nin her bölümü ayrı bir film, o da ayrı bir konu'. Filmin sonu ise ayrı bir muammaydı. Bu arada sinema filmi olunca dizide bolca rastladığımız küfürler bu sefer sansürsüz.

Dizideki belli başlı oyuncular dışında, önemli rollerde yer alan Cansu Dere, Tardu Flordun ve Rıza Kocağolu vardı filmde. Cansu Dere seçimini kesinlikle yanlış buldum. O role yakışmamış, nasıl desem üstüne oturmamış eğreti durmuş. Her sahnesinde doğrulattı film bana bu fikrimi.

Diziden aldığım zevki almadım değil doğrusu, ama benim için bir film olarak vasattı.





4 yorum:

  1. Ben filmi beğenen kısımdayım.Deli gibi Behzat fanı olmamla alakalı değil.Diziyi izlemeyen biri için anlamsız,sıradan olabileceği gibi diziyi takip edenler için oldukça iyi bir film oldugunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziden karakterlere alışık olmanın artısı çok büyük tabi..

      Sil
  2. Ben de yazmıştım hakkında:-)
    http://nurayilbars.blogspot.com/2012/05/behzat-c-bir-ankara-polisiyesi.html

    YanıtlaSil