6 Ağustos 2012 Pazartesi

Cake Boss 'Pastacılar Kralı'




Uzun zamandır travel and living de bayılarak izliyordum. Sanırım şimdi discovery de çıkıyor. Geçenlerde trt hd de tanıtımını gördüm, sanırım ordan da yayınlanacak artık. Buddy her bölümde harika şeyler çıkarıyor ortaya. Her seferinde bu kadar mükemmel görünen bir şey ne kadar lezzetli olabilir ki diye düşünürken programın sonunda cevabımı alıyorum :))

Her bölümde kişiye özel pastalarla karşımıza çıkıyorlar. Doğum günü, yıl dönümü, mekan açılışı aklınıza ne gelirse artık. Pastanın hikayesini dinlemek de çıkan sonucu görmek de zevkli oluyor. Ailecek çalıştıkları bir mutfakları var. Ben izlerken keyif alıyorum. Belki sizin de ilginizi çeker :)

Bu muhteşem şeyler sadece birkaçı :)

   






7 yorum:

  1. Travel and living kanalı yayındayken benim de favori programlarımdan biriydi. Şimdilerde pek izleyemiyorum. Burada görmek hoş oldu :)

    YanıtlaSil
  2. :) Belki trt de başlarsa daha rahatlıkla izleme fırsatımız olur :)

    YanıtlaSil
  3. hmm, bilemiyorum trt'nin seslendirmesiyle Buddy'i izlemek ilginç olabilir. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bunu hiç düşünmemiştim :))

      Sil
  4. Sanat eseri gibi olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  5. Bende bu programı hep izlerim ! Çok tatlı pastalar yapıyor ! Bir keresinde disney land yapmıştı. Çok güzel olmuştu ^-^

    YanıtlaSil