7 Ağustos 2012 Salı

Çalıkuşu


Aşkına rağmen gururlu bir genç kız. Deli dolu, rahat çoğu zaman ama bir o kadar da olgun. Her şeyi geride bırakmayı göze alıp o devirde kendi isteğiyle ve tek başına Anadolu'ya gidecek kadar cesur. Etrafındakilerin 'çalıkuşu' diye andığı Feride...

Olayı bilmeme rağmen izlemekten öyle büyük bir keyif aldım ki. Önceleri de trt de yayınlanmış ve izlemiştim ama aklımda kalmamış. Kitabını da henüz okuyamadım maalesef, listede öylece bekliyor. Özetiyle yetindik hep şimdiye kadar. Bugün birden trt de tekrar yayınlandığını gördüm. Şanslıymışım ki henüz yeni başlamış. Sabahları 10.05'de başlıyor. Sırf dizinin hatrı için erken uyanırım gibi geliyor bana.




Klasik kelimesini öyle hissettim ki izlerken bile. Hiçbir şey batmadı benim gözüme. Hevesle, heyecanla izledim.Normalde sonunu bildiğim filmleri, kitapları tercih edemiyorum. Ama bu sefer defalarca izlesem bıkmam dedim. Öyle güzel yazmış ki Reşat Nuri ve öyle güzel oynamış ki en çok da Aydan Şener.





Müziğiyse ayrı bir güzel tık tık
Diyorum ki izlemediyseniz izleyin, okumadıysanız okuyun
Hatta bir daha izleyin, bir daha okuyun :)


2 yorum:

  1. Ne güzel, defalarca izleyip doyamamışımdır. Tekrar hatırlamak çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her seferinde farklı bir keyifle izlenebiliyor :)

      Sil