8 Ağustos 2012 Çarşamba

Mor Baykuş'tan Gelen Paketim

İlk kitaplaşma etkinliğim oldu bu benim. O yüzden de heyecanım biraz fazlaydı sanırım. Son anda katıldım her şeyden bir tutam blogu nun bu etkinliğine ve iyi ki de katılmışım, iyi ki de böyle bir etkinlik yapmış dedim.

Etkinlikte mor baykuş blogunun sahibelerinden biri olan Ebru'yla eşleştik. 
Sevgili Ebru sağ olsun hiç bekletmeden gönderdi kitaplarını. Blogunun adına yakışan bir renkte özenli bir paket hazırlamış :)


Heyecanla paketimi açtım ve içinden bu güzellikler çıktı. İnce davranıp iki kitap yollamış hem de. Öyle güzel iki kitap seçmiş ki benim için. İkisini de önceden okumamıştım. Ve ilk anda ilgimi çektiler. Tabi ki bunda kitapların içlerine yazdığı o güzel notların da hakkını yememek gerek. Ve bu güzel pembe kalemi de eklemiş paketinin yanına. Kitaplardan biri Vladimir Bartol'un 'Fedailerin Kalesi Alamut', diğeriyse Michael Ende'ye ait olan Momo. Şimdiden birini okumaya başladım bile. Okur okumaz yorumlarımı paylaşacağım blogda. 


Yıllar sonra bile kitabın kapağını açtığımda bakacağım güzel notlar yazmış bana. Gerçekten de güzel bir hatıra olacak benim için, mutlulukla hatırlayacağım. 

Çok güzel bir etkinlik oldu bu benim için. Çok hoş biriyle tanışmış oldum böylece ve yeni kitaplarımla :)

Ebru'ya teşekkür ediyorum benim bu yazarları tanımamı sağladığı için ve güzel arkadaşlığı için :)

Tabi bu etkinliği yapan her şeyden bir tutam blogunun sahibesine de ayrıca teşekkürler :)

                                                                               
Ben de bugün kargoya verebildim sonunda paketi :)
Umarım kısa zamanda eline ulaşıp, onu mutlu eder :)







9 yorum:

  1. Canım, çok sevindim mutlu olmana:)
    Mor Baykuş'un da emeğine sağlık.
    Güle güle oku olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladım bile birine, bitsin hemen diğerine başlayacağım :)

      Sil
  2. Ben Momo'yu merak ettim.
    Okuyunca hemen yazarsın değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fedailerin Kalesi Alamut'a başlamıştım ben de dün. Ama biter bitmez de Momo'yu okuyacağım.
      Okur okumaz yorumum burda olur :)

      Sil
  3. Sevgili Ic Ses,

    Iyi ki bu etkinlige katilmisim. Senin gibi bir insanla iletisim icinde olmak cok keyifliydi. Bu etkinligin boyle arkadasliklara sebep olmasi cok guzel.
    Basit hediyeme kiymet bicip mutlu olman benim de bu mutluluktan pay cikarmama neden oldu. Cok sevindim.

    Umarim iki kitabi da severek okursun.
    Selamlar sevgilar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özenilip değer verilerek hazırlanan bir şey basit olabilir mi hiç :)
      Benim için de çok güzel ve değerli bir etkinlik oldu :)

      Sil
  4. Fedailerin Kalesi Alamutu merak ediyordum. Bir Arkadaş överken, öteki yerdiği için kararsız kaldım. Sizin yorumlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bitirdim kitabı. 1-2 güne kalmaz yorumlarımı paylaşırım, ama şimdiden söylemeliyim ki okumadan geçmeyin :)

      Sil
    2. yorumlarınızı bekliyorum. keyifli okumalar.

      Sil