26 Ağustos 2012 Pazar

Şeytan Ayrıntıda Gizlidir ~ Ahmet Ümit

İşte bir Ahmet Ümit kitabını da bitirmiş bulunuyorum.  Okumak isteyenler uzun soluklu bir roman beklemesinler. Şeytan Ayrıntıda Gizlidir'in türü de polisiye, fakat bu sefer bir roman niteliğinde değil. Kısa kısa polisiye hikayelerden oluşuyor kitap. Öyle olunca oturup 1 günde bitirebilirsiniz. Ya da bir roman havasında değil de gidip gelip arada bir hikaye okumak da daha fazla zevk verebilir.

Benim kitabın beğenmediğim yanı, başlıyorsun bir hikayeyi okumaya olay iyi güzel, sonra bir bakıyorsun pat katil birisi çıkmış. Roman olmayınca sürükleyiciliği kalmamış olayın. Bir soruşturma 3-4 sayfada sonuçlanıyor. O yüzden doyumluk değil tadımlık bir kitap oldu benim için. 

Kısacası mükemmel değil ama güzeldi.
Önerir miyim?
Evet ;)

4 yorum:

  1. Her ne kadar en sevdiğim yazar olsa da romanları favorim.kısa kısa bölümlerden oluşan kitaplarını bende pek sevmemiştim.

    YanıtlaSil
  2. Sanırım polisiye öykü bana göre değil... Öykü denince ben derinliği olan şeyler arıyorum galiba... Olay değil de durum öykülerini seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öykü sevmem aslında fazla, ama polisiye olunca daha okunabilir geldi sanırım

      Sil