8 Ocak 2013 Salı

CM101MMXI Fundamentals


Fragmanını izledikten sonra gitme kararı aldığım Cem Yılmaz'ın şovuna gittim sonunda bugün. Doğrusunu söylemek gerekirse izlemeden önce tereddütlerim vardı. Sonuçta 2 saati aşkın bir şov, sinemada izliyorsun, bir de sinemalarda böyle bir gösterime alışık olmayınca... Haliyle o süre boyunca seyirci ayakta kalır mı nereye kadar güldürür gibisinden düşünmeden edemedim.

Fakat gösterimin sonunda tereddütlerim boşa çıktı ve Cem Yılmaz ustalığını bir kere daha kanıtladı benim için.

Yazının buradan sonrasının bir kısmı spoiler içeriyor. Demedi demeyin.
Gösterinin genelinde bel altı şakalar ağır basıyordu. Dönüp dolaşıp aynı yere geldi konu. Sanki çok da 'diz üstü' olmamıştı. Gerçi bir stand-up gösterisine gidiyorsanız bunu da biraz göze almanız gerek sanırım.

Üzerinde durulan bir diğer konu ise milletimizin İngilizce konuşma tutkusuydu. Bu tutku için gösterdiğimiz uğraşlar, düştüğümüz durum bu kadar özetlenemezdi. Şovmen bir de iletişim konusuna değinmiş. Eskiyle şimdiki teknolojinin kıyası, toplum üzerindeki değişim, teknolojinin getirdikleri götürdükleri...

Kısacası gülmek istiyorsanız mutlaka gidin derim. Ben bir an bile pişman olmadım :))

2 yorum:

  1. Çok güzel yaaa.. Her yerde Cem Yılmaz postları geziyor. Bu adam bizim blog alemini bile zaptetti.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu postu yayınladıktan hemen sonra üst üste girilmiş birkaç Cem Yılmaz postu daha vardı. Söz konusu Cem Yılmaz olunca :))

      Sil