14 Ocak 2013 Pazartesi

'Sil Baştan' Eternal Sunshine of the Spotless Mind



'Birini aklınızdan silebilirsiniz. Ama onu kalbinizden atmak başka bir hikayedir'

Ne zamandır listemde olan fakat bir türlü fırsatını bulamadığım filmi bu hafta sonu izleyebildim. Başrollerde Jim Carrey ve Kate Winslet olup filmin IMDB puanı da 8.4 olunca beklentim biraz yüksek oldu haliyle.

Filmin konusuna gelirsek, Joel ve Clementine'ın iki yıllık birliktelikleri var ve Clementine bu iki yılın sonunda hafızasından Joel ile ilgili tüm anıları sildiriyor. Joel bir şekilde bunu öğrenince aynı işlemin kendisine de yapılmasını istiyor. Fakat bu sırada aklına Clementine ile geçirdiği günler gelince pişman olup vazgeçiyor. Fakat bunun için artık çok mu geç?

Hafıza sildirme konusu olunca fantastik bir film olmuş biraz. Ama konu güzel, replikler akılda kalıcıydı. Filmin başlarında biraz kafanız karışsa da sonra toparlıyorsunuz. Fakat filmin sevmediğim kısmı öylesine ağır ilerliyor ve kopuk ki. Tamam filmi izlemeye başladınız gayet güzel gidiyor, farklı bir konu, iyi oyuncular falan. Sonu da güzel, iyi bağlamışlar. Ama bu ikisi arasında geçen süreç, bana sıkıcı geldi. Bu yüzden konu daha iyi işlenebilirdi bana kalırsa.
Oluşan bu olumsuzluğun nedeni belki beklentimi yüksek tutmam ve Jim Carrey'nin pek de komedi tarzında olmayan bir rolde oynamasıydı.

Bu yüzden önerim eğer izlemeyi düşünüyorsanız beklentinizi bu derecede yüksek tutmayın ve Jim Carrey'nin komedyen yanını bu film için unutun.



2 yorum:

  1. birkaç yıl önce izledim bende seninle aynı görüşteyim ama güzel miydi değil mi dersen güzeldi der geçerim. :)

    YanıtlaSil