25 Şubat 2013 Pazartesi

Kitap Kardeşliği

''Kitap Kardeşliği ile Her aya Bir Kitap''

Özellikle kitap içerikli etkinliklerden çok hoşlandığım halde bu yılki yoğunluğumdan dolayı, bir kısıtlama hissetmemek için pek katılamıyorum. Fakat bu sefer oldukça güzel bir etkinlik karşıma çıktı karşıma. Ben de katılmadan edemedim. Şimdi biraz bahsedelim bakalım bu etkinlikten.

Stylopunk blogunun sahibi felsedeb okuma tutkunları için harika bir etkinlik başlattı: ''Kitap Kardeşliği''. Her aya bir kitap. Önceden bir kitap belirleniyor. Siz ayın ilk gününe kadar kitabınızı alıp kenara koyuyorsunuz ve ayın ilk günü etkinliğe katılan herkesle birlikte kitabı okumaya başlıyoruz. Kitabı bitirmek için son gün ise ayın 15'i.

Felsedeb in bu etkinlik için özel olarak açtığı bir de Kitap Kardeşliği blogu var. Etkinlik ile ilgili bilgilere buradan da ulaşabilirsiniz.

Instagram üzerinden başlatılmış bir etkinlik aslında bu. Instagram hesabı olanlar için de ayrı bir eğlenceli. Kitabınızı, okuma hallerinizi eklemek hem kendiniz hem diğer etkinliğe katılanlar için oldukça güzel oluyor. Ben instagram kullanmadığım için blogumla katıldım etkinliğe. Siz de isterseniz blogunuz, isterseniz instagram, twitter, facebook hatta vikitap hesabınızla bile katılabilirsiniz etkinliğe.

Aslında mart, etkinliğin ikinci ayı. Fakat ben blogumda paylaşmakta geç kaldım. Ama hiç merak etmeyin. Mart ayı etkinliği sizi bekler :) Geçen ayın kitabı Gabriel Garcia Marquez'in ''Yüzyıllık Yalnızlık'' kitabıydı.
Biraz geç kaldım sanırım ama en yakın zamanda kitap hakkındaki yorumlarımı burada paylaşacağım.

Gelelim mart ayının kitabına: Amin Maalouf'tan Doğu'dan Uzakta. Amin Maalouf sürekli aklımda olmasına rağmen henüz hiçbir kitabını okuyamamış olduğum bir yazar. O yüzden bu çok güzel bir fırsat oldu benim için. Kitabımı aldım 1 Mart'ı bekliyorum.

Siz de katılmak isterseniz elinizi çabuk tutun, Mart ayı etkinliğini kaçırmayın derim :))

4 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum böyle birlikte okuma etkinliklerini. Mart ayına yetişemem belki ama takibe aldım. İlerleyen günlerde katılmak isterim.

    YanıtlaSil
  2. Yetişmezse de nisan da olur o zaman umarım :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloğumda posta kardeşliği etkinliği başlattım. İlginizi çekerse, siz de davetlisiniz.

    http://delikitap.blogspot.com/2013/02/postcard-kardesligi-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkle inceledim etkinliği ve katılmayı inanın öyle isterdim ki. Fakat kartpostal konusunda çok sıkıntı çekiyorum. Postcrossing için kartpostal bakmaya gittiğimde bile zar zor 5 tane bulabilmiştim. Bir yere girip kartpostal sorduğumda sanki yabancı bir terimden bahsediyormuşum gibi davrananlar da cabası. Yani maalesef etrafımda sizin dediğiniz türden güzel, farklı ve özenli kartpostallar bulabileceğim bir yer yok ne yazık ki. Bir de sınav dönemi yoğunluğu var tabi bunun yanında .S

      Biraz uzun bir iç döküş yazısı oldu sanırım bu :))
      Ama yine de başka bir zaman yine katılabileceğim bir etkinlik olduğunda severek katılmak isterim tabi ki :)
      Haber verdiğiniz için de ayrıca teşekkürler :)

      Sil