29 Mart 2013 Cuma

Kitap Kurdu Böjük'ten Gelen Hediyelerim




Geçenlerde çok güzel bir çekiliş kazanmıştım. Bu sonuçla çekilişler konusundaki şanssızlığımı da yendiğimi düşünüyorum hatta :) Kitap Kurdu Böjük'ün çekiliş hediyesi en çok satanlar listesinden iki kitaptı. Ben de ne zamandır okumayı isteyip bir türlü alma fırsatı bulamadığım Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş'i seçtim.


Dün eve geldiğimde sürpriz bir paketle karşılaştım. Kutuyu açar açmaz çok güzel bir hediye paketi çıktı içinden. Onun içinden de bu güzellikler :) Sadece kitaplarla kalmamış yanına çok şık bir defter, tatlı mı tatlı bir kitap ayracı ve renkli de bir kalem eklemiş Nur. Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Kendisine çok çok teşekkür ediyorum bu özenli, çok güzel hediyeler için. Hepsini severek kullanacağım :)





6 yorum:

  1. Deftere ve ayraca bayıldım :) Uçurtma avcısını okumuştum muhteşemdi şimdi sıra Bin muhteşem güneşte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle :))
      Bir an önce başlayacağım bakalım..

      Sil
  2. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bir muhteşem güneş adlı roman beni çok derinden sarsmıştı :)
    güle güle oku canım :)
    bende bazen kitap tanıtımı yapıyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler :))
    Uçurtma Avcısı bitti, sıra Bin Muhteşem Güneş'te bakalım :)

    YanıtlaSil