16 Nisan 2013 Salı

Saç Bakımı

Oldum olası uzun saç seven biriyim. Fakat çoğu kişinin de yaşadığı gibi, her seferinde gidip sırf kırıklarını kestireyim diye diye saç belli boydan ilerisine gitmiyor bakımlı halde. İnce telli saç yapısına sahip olmanın dezavantajı.

Geçenlerde Kontesce'nin sitesiyle karşılaştım ve de saçlarına uyguladığı bakım kürüyle. Pek çok sitede, forumda, blogda bu tarz kürler var. Fakat bu kürün ilgimi çeken yanı hem deneyen biri tarafından yazılmış olması hem de kontesce nin bakım öncesi ve sonrası saçlarının fotoğrafını eklemesi oldu. Bir de malzemelerinin kolaylığı. Hem her yerde bulabileceğimiz hem de hesaplı bir kür.

Kürün içeriği,
- Sinameki
- Tatlı Badem Yağı
- Bemiks Ampul

Sinameki ve tatlı badem yağını aktardan, bemiks ampulü de eczaneden kolaylıkla bulabilirsiniz.

Yapmanız gerekenlerse,
- Bir tutam sinamekiyi kaynatıp ılık hale gelene kadar bekletiyorsunuz
- Ilıdıktan sonra bir kaba alıyorsunuz
- Daha sonra üzerine 1 ampul bemiks ve şişesinin kapağı kadar tatlı badem yağını ekliyorsunuz.


Bu karışımı saçlarınıza uygulayıp eğer vaktiniz varsa 4-5 saat saçınızda bekletiyorsunuz. İlk başta 5 saat bana çok uzun bir süre gibi gelmişti, fakat eğer vakit ayırabiliyorsanız mutlaka bekleyin derim

Haftada bir uyguladığınız küre 8 hafta sonunda da 2 hafta ara veriyorsunuz. Ben 4 haftadır uyguluyorum ve oldukça memnun kaldığımı söyleyebilirim.

Eğer daha detaylı bilgi edinmek isterseniz Kontesce'nin uzunca bilgi verdiği yazısı için buraya ;)


6 yorum:

  1. Peki koku durumu nedir? Ciddi anlamda badem yağı kokusunu artık pek kaldıramıyorum.Diğer şeyler bastırıyormu o kokuyu?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Badem yağından ziyade bemiks kokuyor. Bunu kürü hazırladığında da bemiksin yoğun kokusundan fark edersin. Aslında sürekli hissedeceğin ya da yanındakini etkileyebilecek bir koku değil kesinlikle. Sadece yıkadıktan sonra saçlarımı düzleştirirken hissettim ben kokusunu.

      Sil
  2. bu ampüllerden almanın zamanı geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :)
      Bir de bemiksin kokusuz olanı çıksa .d

      Sil
  3. İNCE TELLİ SAÇLARA ÖLÜM İSTİYORUM! :(

    YanıtlaSil