23 Haziran 2013 Pazar

Artık Huzurluyum




Huzur... Rahatlık... Mutluluk... 

Ve biraz da yorgunluk tabii

Sonunda hepsi bitti. Şu an aklımda ne sınav var ne sorular ne de tercihler...
Sadece büyük bir rahatlatma. Gerçekten koskoca bir yük kalktığını hissediyorum üzerimden.

Geriye dönüp bakınca çok çabuk geçti bu yıl diyorum, ama düşününce ne kadar da yoğun geçtiğini fark ediyorum. Her şeyiyle bitti ve artık bitmesi de gerekiyordu sanırım. Son haftalar herkesin tükendiği zamanlardı. Sürenin iyice uzaması, ısınan havalar, iyice yıpranan biz...

Çok güzel şeyler kazandırdı bu yıl bana. Güzel bir ortam, samimi birkaç arkadaş, hayatımda tanıdığım en iyi öğretmen... Hepsinin de sayesinde zor ama güzel bir yıl bıraktım geride.

Çoğunlukla hepimiz hissederiz ya sınav sonrası; o büyük çalışmanın sonunda bir boşluk, ne yapacağını bilememe, ders çalışmamaktan kaynaklanan suçluluk hissi... İşte bu sefer bunların hiçbiri yok bende. Son zamanlarda tatili resmen iple çektim. Ve aklımda bir sürü yapmak istediğim şey var. Okuyamadığım kitaplar, izleyemediğim filmler, uyuyamadığım saatler, yapamadığım tatil... Tüm bunlar için sabırsızlanıyorum.

Özlediğim bir şey daha var tabii ki: Blog. Özellikle sona bıraktım. Neredeyse 1 aydır yazı yazmamışım. Ama arada da olsa bloggerdan izlediğim blogları takip etmeye, gelişmelerle ilgilenmeye çalıştım. Çok fazla olay, tartışma, sorun... oldu. Her blog yazarı kendi bakış açısıyla tepkisini ortaya koydu. Olaylara sessiz kalmayıp bunu sadece düşünceleriyle belirtenler de vardı, fiilen de. Bir de karşılıklı münakaşalara girenler tabi. Gözlemlediğim kadarıyla (bana göre) oldukça mantıklı (ki burda kast ettiğim benim düşüncelerime uyması değil, karşıdakinin söylediklerinin haklılığından bahsediyorum) konuşanlar da vardı, olayı bir anda kutuplaşmaya çevirenler de. Ve beni en çok üzen tutum insanların ben/öteki kavramına bu kadar çabuk geçebilmeleri oldu. Ben fazla yorum yapmak istemiyorum bu konuda. Belki olayların en hararetli zamanında burada olsam kendimi tutamaz bir iki şey ifade ederdim, fakat hem olaylar hem de insanlar yatışmaya başlamış, sular durulmuşken tekrardan alevlendirmeye niyetim yok. Sonuçta bu blog iyi şeyler paylaşmak için açıldı. Dileğim herkesten bir parça anlayış, empati Hepsi bu

Sınav derdinden kurtulduğuma göre artık buralardayım :)
Blogu da yorumlarınızı da çok özledim :)
Bu arada gerek mailleri gerek yorumlarıyla sınav döneminde bana destek olan herkese çoook teşekkürler :))


4 yorum:

  1. Hadi bakalım geçmiş olsun, umarım her şey gönlünce olur...
    Ve hoşgeldin! Yazılarını bekliyoruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :))
      Artık buralardayım :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Ne güzel anlatmışsın sınav stresinin bitmesiyle yaşanan o huzurlu boşluğu, balon gibi hafiflemişsin belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle oldu, teşekkürler :)

      Sil