30 Haziran 2013 Pazar

Bisiklet Kazası




Tatile bisikletle başlamak isteyen iç ses'in hazin sonunu anlatacağım şimdi sizlere..

Yazın yapılacak en güzel şeylerden biri de bisiklete binmek bence. Hele ki akşam serinliğinde.

İşte bugün de böyle bir gündü. 1 saat boyunca bisiklete bindim hiçbir sorun yok. Eve girmeme kalmış 10 metre. Arabalar geliyor diye iyice kaldırıma yaklaştım öyle gidiyorum. Yolun ortasında da bir köpek. Arabadan ürküp kaçayım derken benim önüme çıktı birden. Öyle ani oldu ki. Hem o anki şaşkınlıkla hem de hiç vakit olmaması yüzünden fren sıkamadım. Bir tarafta araba, bir tarafta köpek, diğer yanım desen kaldırıma iyice yanaşmışım. Şimdi böyle uzun uzadıya anlatıyorum ama o kadar anlık oldu ki o an. Bendeki tepki bisikletten kendimi kaldırıma atmak gibi bir şey oldu ne yapacağımı bilemeyince. O an bisikletin ağırlığını kaldıramayınca bisiklette üzerime geldi. Nasıl olduysa o sırada dizim mahvoldu işte. Kanayan dizimle çocukluk günlerime döndüm resmen :)) Yerde ben ve bisikletim, bir yandan da kendisi de korkmuş köpek. Neyse ki dizim dışında ciddi bir sorun olmadı.

Eve geldiğimdeki acıyı unuttum, iyiyim şimdi. Hatta dizim düzelene kadar bisiklete binemeyeceğime üzülüyorum :))


8 yorum:

  1. Geçmiş olsun ya. Bisiklete binmek gibisi yok cidden ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bisikletin keyfi başka :)

      Sil
  2. bisiklete akşam binmenin en keyifli yanı rüzgarı surata yemek. sana bol pisikletli günler, geçmiş ossun :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynenn öyle :)
      Teşekkürler bu arada :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun.Keşke Avrupadaki gibi bisiklet yolalrı olsa.Şehri içinde rahat rahat sürebilsek bisikletlerimizi.

    YanıtlaSil
  4. Enem bisikletsever!
    Saat saat 7den sonra hava kararana kadar bisiklet sürmenin güzelliğini fark etmiş insanlar görmek ne güzel ^_^
    Yorula yorula çıktığın bir yokuştan aşağı inmenin mutluluğunu hiçbir yerde bulamadım ben.
    Geçmiş olsun bu arada. Bisiklet yolu olmamasının cefasını çekmişsin çok kötü.
    Ben de geçen seninkine benzer olay yaşadım. Bisikleti sürdüm 2 saat hiçbir şey yok sonra eve döndüm durdum. Bisikletten inerken bisiklet bir yana ben bir yana savruldum. Nasıl oldu anlayamadım zaten.
    Dizinin bir an önce iyileşmesi dileğiyle ^^

    YanıtlaSil
  5. Yorula yorula çıktığın bir yokuştan aşağı inmenin mutluluğunu hiçbir yerde bulamadım ben. ''
    İşte bu benim!

    Çok teşekkürler, bir geçmiş olsun da benden sana (:

    YanıtlaSil