22 Temmuz 2013 Pazartesi

Nice Senelere Blog !




1 saat geciken bir yazı oldu dışarıda olunca, ama en azından gece bitmeden yayınlamak istedim. Blogumu açalı koskoca bir yıl olmuş. Açtığım zamanı hatırlıyorum. Yine tercih dönemleri, çok bunaldığım zamanlar... O zaman da sıkıntımı burada paylaşmıştım. Ve üzerinden bir yıl geçti. Yine yeri geldi sıkıntılı zamanlar ya da yaşanan güzel mutluluklar... Hepsinin sonunda blogumun da bir parçam olduğunu anladım. Sanki yaşadıklarımı burada sizlerle paylaşınca sıkıntılarımı hafifletip mutlu anlarımı ise daha bir güzel kılıyordum.

Bu bir yıl içerisinde beklediğimden de fazla büyüdük. Şu an 243 takipçim var. Ve bu çok güzel bir mutluluk. İlk açtığım zamanlarda kesinlikle tahmin edemezdim bu kadar büyüyeceğini. Ama artan her bir takipçiyle daha da güzel bir hal alıyor bu blog, daha fazla anlam kazanıyor.

Elimden geldiğince yaşadığım zorlukları, sıkıntıları paylaşmamaya çalışıyorum burada. Bu belki de bir kaçış mekanizması, bilemiyorum. Umarım güzel şeyler yaşar, güzel şeyler paylaşırım burada.

Beni takip eden, güzel yorumlarını esirgemeyen, zor zamanlarda destek olan bütün takipçilerime teşekkür ediyorum bu blogu daha değerli kıldıkları için :)


İyi ki varsınız
İyi ki bu blog var 

Nice Senelere Blog !

:)

12 yorum:

  1. Daim olsun blogun, nice mutlu anlar okumaya :)

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllara, umarım artarak devam eder yazılarınız :)

    YanıtlaSil
  3. yasını aldıgında yere bırakılır cocuk gibi
    emekler durur..
    gozun ustunde olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Teşekkürler öneri için :)

      Sil
  4. Nice yıllara byle mutlulukla gider inşş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, çok teşekkürler :)

      Sil