26 Temmuz 2013 Cuma

SONUNDA :)








Enn Büyük Mutluluk :))))

35 yorum:

  1. tebrikler çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun canım.
    Bundan sonra da herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk sağol canım benim :)
      Dönmüşsün bu arada, seni buralarda görmek çok çok güzel :)

      Sil
  3. Tebrikler, daha da büyük başarılar, daha da büyük mutluluklar yaşarsın umarım yaşamın boyunca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım, çokk teşekkürler :))

      Sil
  4. Tebrikler. Sizin adınıza çok sevindim. Ankara'da mı yaşıyorsunuz? Ankara'da okumak kolaydır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekürler, hayır Ankara'da yaşamıyorum. Umarım kolay olur benim için de :))

      Sil
  5. tebrıkler ve basarılar... emeklerının karsılgını gorebılmek ne mutlu...bahtınız acık sansınız bol olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sağolun güzel dilekleriniz içinn :))

      Sil
  6. ne güzel bölüm:)

    terikler.

    YanıtlaSil
  7. sayfamı takip eder misiniz ?

    http://uydurukgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Selamlar istediğin bölüme yerleşmene sevindim. Ben Ankara' da yaşıyorum okul sıhhıyede Hacettepe Hastanesinin üst bahçesinde Sağlık fakülteleri orada. Kurtuluş Kızılay Kolej okuluna yürüme mesafesinde o bölgede çok sayıda yurtta var ama tabi ben yurtların ücretlerini bilemiyorum ://
    Ankara ile aklına takılan istediğin her şeyi sorabilirsin sevgilier.
    polisakademisi.sena@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. HACETTEPELİSİN SEN!
    OHA!
    Ben de Beytepe kampüsündeyim. *.*
    Bizim kampüse de gel, ben de geliyorum oralara. Gökhan var bi' tane, sıhhiyede o da. Ona da bir sorayım kafanda sorular varsa kampüsle filan ilgili ona sor bi' istersen.
    http://googhan.blogspot.com/
    bu da blogu bak. İyi çocuktur, iletişebilirsin.
    Ben Ankara'yı pek bilmediğim için, yurtları falan da, pek yardım edemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cessie, inanır mısın bu postu yorumladığımdan beri bu yorumu bekliyorum ! :))
      Hacettepe'de okuduğunu bildiğim için burada gör, sürpriz olsun istedim :)
      Zaten sosyal tesis namına ne varsa Beytepe'deymiş sanırım, gelir giderim o yüzden :D
      Bak şimdiden Hacettepeli bir arkadaşa sahibim *_*
      Şu an en ihtiyacım olan şeylerden biri de özellikle Sıhhıye'de okuyan birileriydi. Ne harika olur bu benim için bilsen :)

      Sil
    2. Ay ben de yeni gördüm, nasıl sevindim! *.*
      Sıhhiye kampüsü bize azıcık uzak ama orada Hamamönü diye bir yer var. İşte cafe gibi mekanlar var ama allahım, görmelisin binaların güzelliğini *.*
      Muhakkak görüşelim. Ben bu sene bir aksilik olmazsa erken gideceğim, uygun olursan ve ben de Ankara'da olursam görüşürüz.

      Sil
    3. Hamamönü'nü bir kerecik görmüşlüğüm var, ama çok kısa sürmüş doyamamıştım. Kısmet üniversiteyeymiş :)
      Neden olmasın görüşürüz tabii ki, geleceğim zaman mutlaka haber veririm ayarlarız :)

      Sil
  10. ben bunu görmemiştim, çok çok ama çoooooook tebrik ederim!!! :)
    Gerçekten çok mutlu oldum :)
    Ankara'yı bilemeyeceğim ama, üniversite yaşamı, öğrenciliği vs her konuda istediğin gibi konuşabiliriz aklında ne varsa. Herhangi bir şekilde yardım edebilirsem mutlu olurum :)
    Cessie'yle görüşüüüüüünnnnnn! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çokk teşekkür ederim ben de :)
      Aklımda olacak her zaman :)
      Cessie'yle de konuştuk biraz, sağ olsun hem kendi hem de önerdiği arkadaşı şimdiden çok yardımcı oldu bana. Daha gitmeden iki arkadaşım oldu sayesinde :)

      Sil