16 Ağustos 2013 Cuma

Döndüm Sayılır

Yaklaşık iki haftadır buralarda yoktum. Tatil devam ediyor ama buralardayım artık. Sınavlar, ramazan derken geç başladı bu tatil benim için. Ama okullar açılana kadar tatildeyim artık Bayram sonu tatile çıkacakken izinler değişince bayramdan hemen önce çıktık. Öyle ani oldu ki hem de. Kayıttan sonra geri döneceğimiz için bir gün içinde kayıt için gerekli belgeler, valiz hazırlama derken hepsini halledip yola çıktık. Bayramda memleketinde olmak çok güzel. Önceden sevmezdim hiç bayramları, düğünleri... Ama başka bir şehire çıkınca özler, arar oldum böyle günleri. Ani bir sürprizle bayramda memleketimde olmak çok güzel oldu bu yüzden. Bu sırada bir de Ankara'ya gittim geldim ben. Gider gitmez hemen üniversiteye tabii ki. Okulu, kampüsü, yurtları gördüm. Öyle iyi oldu ki bu. Gidip kendi gözünle görmek rahatlatıyor en çok da sanırım. Bir sürü soru vardı kafamda ama hepsinin cevabını buldum, içimi rahatlattım. Bol bol gezdim, yoruldum. Çok hızlı geçti bu iki hafta.

Şu sıralardaysa biraz dinlenme, tembellik modundayım sanırım. Aslına bakarsanız zaman kavramını unutmaya çalışıyorum biraz ve başardım da galiba. Sınav döneminde sürekli -5 dk oturayım kalkıp derse başlarım, artık yatayım sabah erken kalkıp ödev yapayım, öğle yemeğini hızlı yiyip testleri bitireyim- bu haldeydim. Öyle yormuş ki bu maraton beni. Şimdi çayımı alıp balkona çıkıyorum, saatlerce kitap okuyorum. Sabaha kadar film izleyip öğlene kadar yatıyorum. Saate bakmadan uzun yürüyüşler yapıyorum. Böyle anlattığıma da bakmayın 3 gün sonra sıkılır yine düzenli hayata dönerim ben. Yine de üstümdeki o ağır yükü atmak böyle hafifletti işte sonunda beni.

Bu arada hafif bir diyete ve spora başladım ben :)
5 kilo fazlam var. Belki okul başlayana kadar kurtulabilirim bu fazlalıklardan (:



6 yorum:

  1. iyi gelmiştir bu salaşlık arada böyle olmak güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Yaklaşık 2 aydır saatlerce oturup elimde çayımla/kahvemle kitap okuyorum. Sonraa yürüyüş değil de, her sabah uyanıp az ilerideki havuza yüzmeye gidiyorum. Sonra daa öğlen şekerlememe kadar film izliyor.
    Sıkılmazsın bence bu düzenden, ben baya bi zevk alıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bende böyle biraz kendimle kalıp salaş yaşamak okumak gezmek istiyorum ama önceliklerin fazla ağır basıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada gerekiyor böyle, sık sık fırsat bulamasak da :)

      Sil