22 Ağustos 2013 Perşembe

Ölümden Daha Derin ~ Tami Hoag

Ölümden Daha Derin okuduğum ilk Tami Hoag kitabı. Hem de uzun süredir kitaplığımda bekleyen bir kitap. Kitabı bitirdikten sonra okumakta neden bu kadar geç kaldığımı düşünmedim değil doğrusu.Kitabın türü polisiye. Bir polisiye romanından beklediğim ilk şey sürükleyicilik ve Ölümden Daha Derin'in bu ihtiyacı fazlasıyla karşıladığını düşünüyorum. 2 günde bitirdim kitabı.

Okul arkadaşı olan üç çocuk bir seri katilin kurbanını buluyor ve hem çocukların hem de ailelerinin hayatları değişiyor. Öğrencilerine büyük ilgi gösteren öğretmen Anne Navarre karakteri kitapta en çok karşımıza çıkan kişilerden. Soruşturmaya ve çocukların yaşadığı ruhsal çöküntüye de en çok yardım eden kişi. Kitapta farklı ailelerin yaşantılarına, küçük yaştaki çocukların yaşadığı travmaya ve bunun etkilerine, bir seri katilin soğukkanlılığına şahit oluyoruz. Bir diğer karakter ise ünlü FBI ajanı Vince Leone. Kitapta onun soruşturmaya yardım etmek için kullandığı katil profili oluşturma gibi yeni yöntemlerle karşılaşıyoruz.Kitabın en yoğun noktasındaysa Anne Navarre ve Vince Leone'un bu cinayet soruşturmasının içine nasıl çekildiklerini görüyoruz. 

Yazar uzun sayfalar boyunca katilin kim olduğu sorusunu akıllarda tutmayı başarmış. Bu da polisiye türündeki bu romanı başarılı kılıyor benim için. 

Kitabı genel olarak değerlendirecek olursak kurgusu aslında çok da mükemmel olmayan ama sürükleyiciliğini uzun süre ayakta tutan akıcı bir kitap. Tami Hoag bundan sonra kitaplarını es geçmeyeceğim bir yazar olabilir. 


8 yorum:

  1. en içten dileklerimle teşekkür ederim sayenizde değişik kitaplar okumaya başladım saolun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, çok sevindim :)

      Sil
  2. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    284. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  3. Burası güzel bir bloga benziyor. Bakalım burada neler varmış:) Bu arada Hacettepe Üniversitesini kazanmışsın, tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  4. ilk defa duyduğum bir yazar kitap kapağında yazarın adı daha büyük yazıldığına göre ünlü olmalı benim cahilliğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markette kitabına denk gelene kadar ben de bilmiyordum yazarı, hatta uzun süre de kitaplığımda bekledi :))

      Sil