17 Eylül 2013 Salı

Kolombiyalı: İntikam Meleği ''Colombiana''




Geçenlerde tv'de izleme fırsatı buldum bu filmi. Ağırlıklı olarak aksiyon türünde olan film dram da içeriyor. Başrolde Cataleya rolüyle Zoe Saldana var. Cataleya küçük yaşlardayken anne ve babasının ölümüne tanık olur. Bu katliamdan kurtulmayı başararak gangster olan amcasının yanına gider. Yeteneklerinin üzerine çalışmasını da ekleyen Cataleya büyüdüğünde bir kiralık katile dönüşür ve amcasıyla çalışmaya başlar. Ama onun tek bir amacı vardır: Anne babasının katillerine ulaşmak.

Gerilimi yüksek tutan bir film olmasa da izlerken sıkmayan bir filmdi benim için. Cataleya karakterinin cinayet işlerken ki titizliği, kurduğu zekice planlar... Yine de her ne kadar arkasını amcası koruyor olsa bu kadar büyük işleri sıyrık bile almadan atlatması dikkatimi çekmedi değil. Tabii bu başka zararlar görmediği anlamına gelmiyor.

Fazla beklenti içine girmeden, izlerken iyi vakit geçirebileceğiniz bir film Kolombiyalı

4 yorum:

  1. merhaba sitenizi yeni keşfettim.
    ben de son zamanlarda yeni bir film arıyordum bu tavsiyeniz çok işime yaradı :))

    görüşmek üzere
    sebnemorhun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim, umarım beğenirsiniz de :)

    YanıtlaSil
  3. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 4. kez düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net


    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler bilgilendirmeniz için :)

    YanıtlaSil