30 Kasım 2013 Cumartesi

Yılbaşı Kartpostal Etkinliği



Yılbaşının gelmesine bir ay kaldı. Şimdiden yılbaşı alışverişlerini, etkinliklerini görmeye başladım. Ben de ne zamandır istediğim bir etkinliği başlatmaya karar verdim :)

Çocukluktan beri kartpostallara merakım vardı. Daha okumayı yeni öğrendiğimde akrabalarıma yılbaşında, bayramlarda kart yazmaya başlamıştım. Sonra hepimizin bildiği gibi kartpostal, mektupların yerini e-mailler, smsler almaya başladı. Yine de hala devam edenler var kartpostallaşmaya. Bunlardan bir örnek de postcrossing olayı mesela.

Hem kartpostal olayını canlandırmak hem de biraz nostalji olsun diye yılbaşında böyle bir etkinliğe ne dersiniz :)

Katılım için son gün 15 Aralık.
16 Aralık tarihinde de eşleştirmeleri yapar, kartpostal göndereceğimiz kişileri belirleriz.

Katılmak için yapmanız gereken tek şey bu yazının altına katılmak istediğinize dair yorumunuzu bırakmak.
Dilerseniz etkinliğe katılımın artması için etkinliği
blogunuzda da paylaşabilirsiniz.

(:


Etkinliğe instagramdan da katılımlar olduğu için blogu olmayıp instagram kullanıcısı olan katılımcılarımız da var. Eşleşeceğiniz kişinin özellikle blog sahibi olmasını isterseniz belirtebilirsiniz. Kura çekerken bu isimleri kuraya ayrı şekilde ekleyebilirim :)

20 yorum:

  1. merhaba sıze katılıyorum aynı etkınlıkten bende duzenledım. Farkı bloglar tanımak ıstersenız beklerım..Bende sızın etkınlıgınıze katılmak ısterım.
    sevgıler

    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/11/kartpostal-etkinligi.html
    obiranne@yandex.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk katılımcımız belli oldu o zaman :)
      Tabi ki katılırım ben de
      (:

      Sil
    2. eslesmelerimiz oldu beklerım
      http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/12/kartpostal-etkinligi-eslesmeleri.html

      Sil
  2. Ben de varım :)
    http://bosdefter.blogspot.com/2013/11/bir-kitapseverin-gunlugu-ylbas.html

    h.hazan@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika !
      Hemen yazıyorum listeye :)

      Sil
  3. Ben de katılmak istiyorum ben de!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdımm bile ismini :)

      Sil
    2. asteroidc777@hotmail.com mail adresim.

      Sil
  4. Hemen ama hemen beni de yaz ....

    YanıtlaSil
  5. bende katılmak isterim :)

    oezlemkeskinalp@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve :)
      Yazdım hemen isminizi :)

      Sil
  6. Yazdiklarinizda kendimi buldum diyebilirim. Her satirina ayri ayri katilarak, bu guzel etkinlikte bende yer almaktan onur duyarim.
    Kocaman sevgiler...
    Elif Sevim

    YanıtlaSil
  7. Çok sevindim :))
    hemen ekliyorum sizi de :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de katılmak istiyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledim hemen isminizi :))

      Sil
    2. Teşekkür ederim blogumda da paylaştım bana da beklerim http://porsukcilli.blogspot.com/

      Sil
  9. Henüz değil, yazıda da belirttiğim gibi 16 aralık tarihinde olacak eşleştirmeler. Aynı gün içerisinde de blogda duyuracağım.

    YanıtlaSil