16 Aralık 2013 Pazartesi

Yılbaşı Kartpostal Etkinliği 'Eşleşmeler'

Kartpostallaşmayı yeniden canlandırmak ve bazılarımız için de nostalji yaşamak için başlattığım Yılbaşı Kartpostal Etkinliği'nin katılım süresi dün bitti. Toplamda 10 katılımcı olduk. Umarım ileriki etkinliklerde bu sayıyı artırarak devam ederiz :)

Gelelim eşleşmelerimize,

Müge Ç.  (obiranne@yandex.com) - Elif Sevim Ceyhan

arwensfashion  (arwensfashion@gmail.com) - Aylin Nesipoğlu  (aylnnspoglu@gmail.com)

Özlem Alp  (oezlemkeskinalp@hotmail.com) - mirayalty  (Miray-altay@hotmail.com)

iç ses (birkitapsever)  (birkitapseveringunlugu@hotmail.com) - Çiili Porsuk

Cessie  (asteroidc777@hotmail.com) - Boş Defter  (h.hazan@gmail.com)


Blogu olan katılımcıların bloglarını, instagram sahibi katılımcıların da instagram hesaplarını bağlantı olarak ekledim. 
Eşleştiğiniz kişiyle iletişim kurup kartpostallarınızı gönderebilirsiniz.
Eğer eşleştiğiniz kişiye ulaşamaz ya da farklı bir sorun yaşarsanız dilediğiniz zaman bana mail yoluyla ulaşabilirsiniz.

Umarım katılan herkes için keyifli bir etkinlik olur :)

10 yorum:

  1. Aaa biz Boş Defter ile kitaplaşmıştık da! Çok hoş bir tesadüf olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi :) Güzel tesadüf olmuş gerçekten :))

      Sil
  2. Katılabilseydin keşke :(
    Başka etkinliklere artık

    YanıtlaSil
  3. AAaaa biz biz eşleşmişizz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (:
      Hangi kullanıcı ismiyle katılmıştınız etkinliğe

      Sil
    2. mailleri karıştırmışım çiili porsuk ben :) mail attım size ama

      Sil
    3. Tamamdır aldım mailinizi :)

      Sil
  4. Su an cok üzüldüm keşk dsha önce görseydim :( gec kaldım baya sanırım ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet etkinlik bitti maalesef .s
      En yakın zamandaki etkinliğe diyelim :)

      Sil