31 Ocak 2014 Cuma

Kitaplarımı Gönderiyorum



Eve dönüp de kitaplığıma kavuşunca temizlik yaptım kitaplarda.
Bazıları hediye gelen bazıları zamanında benim aldığım kitaplar bazılarındansa iki tane var. Kimi okundu, kimi yarıda bırakıldı, kimine ise hiç dokunulmadı. Hem kitaplığımdaki orijinal olmayan kitapları temizlemek hem de orijinal olanlardan da bazı ayırmak istediklerimi dağıtmak için size bu postu hazırladım.

Sadece kargo ücreti karşılığında istediğiniz kitapları size gönderiyorum. Tek yapmanız gereken bu postun altına istediğiniz kitabın adı ve yazarı ile birlikte mail adresinizi yazmak.

Tüm resimler göndereceğim kitaplara ait resimlerdir. Orijinal olduklarından emin olduklarım aşağıdaki ilk fotoğrafta, ikinci fotoğraftakilerin ise çoğundan emin olmadığım için herhangi bir şey belirtmedim.


Kitap gönderimindeki öncelik yorum sırasına göre belirlenecektir.


1) Lanetli - P. C. Cast
2) Yüz: 1981 - Mehmet Eroğlu
3) Madam Bovary - Gustave Flaubert
4) Küçük Aptalın Büyük Dünyası - Pucca
5) Siz Seçimlerinizsiniz - Alexandra Stoddard
6) Nutuk - Mustafa Kemal Atatürk
7) Şu Çılgın Türkler - Turgut Özakman
8) Cumhuriyet - Turgut Özakman
9) Fransız Süiti - Irene Nemirovsky
10) Serenad - Zülfü Livaneli
11) Bizim de Renkli Televizyonumuz Vardı - Onur Gökşen
12) Allah Beni Böyle Yaratmış - Pucca
13) Erkek Dedikoducusu 2 - French Oje/T.B.
14) Sorun Bende Değil Sende - Pinkfreud






33 yorum:

  1. Merhaba. Serenad'a talibim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldım hemen.
      Mail adresinizi bekliyorum :)

      Sil
  2. Allah Beni Böyle Yaratmış olsa çok iyi olur yahu, kenarında ayracımsı şeylerden var mıdır ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet var, bu yüzden orijinal olabileceğini düşünüyorum :)
      Mail adresinizi bekliyorum :)

      Sil
  3. Merhaba, ne güzel bir düşünce.
    Kitaba hiç bir zaman hayır diyemeyeceğiz. :)

    Eğer sizin için mahsuru yoksa, aşağıdaki kitaplara talibiz.
    2) Yüz: 1981 - Mehmet Eroğlu
    7) Şu Çılgın Türkler - Turgut Özakman
    8) Cumhuriyet - Turgut Özakman
    11) Bizim de Renkli Televizyonumuz Vardı - Onur Gökşen

    Bu güzel düşünce için tekrar teşekkürler.
    afdmrw@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim ilginiz için.
      Mail atıyorum size hemen :)

      Sil
  4. Şu Çılgın Türkler - Turgut Özakman
    Yani aslında bana sorsan hepsi olu derim de ayıp olur :)
    Süper bir şey yaptın :)
    Çok teşekkürler :)
    gulayakbal@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yorum geç oldu maalesef .s
      Yorum atılmayan kitaplardan istediğinizi ayırabilirim hemen :)

      Sil
    2. Küçük Aptalın Büyük Dünyası - Pucca

      Sil
    3. Mail atıyorum hemen :)

      Sil
    4. Kitap dün elime ulaştı. Ama şimdi orada kalan iki kitabı görünce tüh keşke onlarada talip olsaydım dedim içimden. Hakikatten söz konusu kitap olunca gözümüz doymuyor.
      Çok teşekkür ederim :)
      Sevgiler...

      Sil
    5. Çok sevindim ulaşmasına :) Kalan kitaplardan da dilediğiniz varsa tabi ki gönderirim, neden olmasın :))

      Sil
  5. Gözüme 'Sorun Bende Değil Sende' Pinkfreud' u kestirdim. :) Bugüne kadar hiçbir blog yazarından hediye almadım bir de kitap olunca çok sevindim. :) mail adresim: ekeraysenur@hotmail.com Tekrardan çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldım kitabı size.
      Mail atıyorum hemen :)

      Sil
  6. Gerçekten güzel bir düşünce. Ben olaya biraz daha faydacı yaklaştım, takas listesi hazırladım. Bekliyorum insanların ilgilenmesini filan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Cessie
      Ilk başta ben de düşündüm takas olayını ama kitapların çoğunun orijinalliğinden emin olamayınca takasa pek yanaşamadım.
      Teşekkürler tekrar :)

      Sil
  7. Benim talip olabileceğim kitaplar uçmuş. Ama tebrim etmek istedim. Ben kitaplarımı veremiyorum. Ne olursa olsun. Yaptığın çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Aslında ben de hiç paylaşamam kitaplarımı. Hatta her okuduğum kitap kütüphanemde olsun gibi takıntılarım bile vardır :)) ama orijinal olmayandı, çift olan kitaptı derken ayıklamanın zamanı gelmişti :)

      Sil
  8. Selam, aç gözlülük yapmayayim elimde okunmayı bekleyen bir sürü kitap var dedim olmadı. Gündüz baktım yorum yazmadım. Uykusuz kalmamim bir nedeni varmış diyorum ve Fransız suiti ile lanetliye talip oluyorum.
    sapyadasaman@windowslive.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu kitap olunca ben de herkesten çok aç gözlü olabiliyorum, yığılan kitap kulem de buna örnek sanırım .d
      Mail atıyorum hemen size :)

      Sil
  9. tüh en güzelleri de gitmiş geç kaldım hastalığımdan dolayı hiç bakamıyorum ki ya :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam 1 gün bile durmadı gerçekten kitaplar. Konu kitap olunca ne güzel ki ilgi büyük. Bir dahaki etkinliğe diyelim artık :)

      Sil
  10. Öncelikle böyle bir işe giriştiğiniz için teşekkkür ederim.Kitapları paylaşmak zordur :) Erkek Dedikoducusu 2 - French Oje/T.B. kitabını bana gönderebilirseniz çok sevinirim. mail adresim: gamze174@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ilginiz için, mail attım size :)

      Sil
  11. Kitabım geldi, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, keyifli okumalar :))

      Sil
  12. Kitabım geldi :)) Çok tatlısınız,iyiki böyle bir işe girişmişsiniz :) Çok çok teşekkür,bol romanlı güzel günler diliyorum size =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, keyifli okumalar diliyorum ben de size :))

      Sil
  13. Merhaba :) Ben geç kalmadıysam Nutuk' a talibim. E mail: hilalgubbuk33@hotmail.com - hllgbbk@gmail.com
    Şimdiden teşekkür ederim :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloga giremediğim için konuyu güncelleyemedim, tüm kitaplar bitti maalesef. Bir dahaki sefere diyelim, çok teşekkürler yine de ilginiz için :)

      Sil
    2. Önemli değil tabiki ben teşekkür ederim, kitap vermek kolay bir şey değildir sizin gibileri görmek gerçekten mutluluk verici :)

      Sil
  14. kitaplarını cok güzel .Ben köy okulu öğretmeniyim öğrencilerim için rica etsem beni kırmazsınız değil mi.Cep :507 681 62 41

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, fakat kitapların hepsini gönderdim maalesef. Tekrar böyle bir şey olduğunda size ulaşmaya çalışırım :)

      Sil