2 Şubat 2014 Pazar

Kitap Okuma Işıkları Hakkında

Kitapseverler bilir bahsedeceğim durumu. Kitabı okuyamayacağınız ölçüde karanlık bir mekandasınızdır. Belki okuduğunuz kitabın çok sürükleyici bir yerinde kalmışsınızdır, belki boş oturmaktan sıkılmışsınızdır belki de canınız sadece kitap okumak istiyordur. Gece bir yere seyahat ediyor olabilirsiniz mesela, ya da çocuğunuz yanınızda uyuyordur ve kitabınızı onun yanında okumak istiyorsunuzdur. İşte böyle zamanlarda, tüketim çağının bizlere sunduğu bir ürün çıkıyor karşımıza: Kitap okuma ışıkları, gözlükleri...

Pek çok çeşidi var bu ürünlerin. Kitaba tutturulanlarından tutun gözlük şeklinde olanlarına kadar. Benim de ilgimi çekiyordu bunlar uzun süreden beri. Özellikle üniversiteye başlayıp yolculuklar artınca ve yurttaki odamda yalnız yatmayıp geceleri de canım kitap okumak istemeye başlayınca. Fakat öyle çok ürün var ki hangisi kullanışlı olur kararını veremedim. Aklımda ışıklı gözlükler olsa da hala emin değilim. Bu yazıyla da hem size görsellerle fikir vermek hem de sizin fikirlerinizi almak istedim. Kullanan var mı bu tarz bir ürün ? Hangisini kullanıp memnun oldunuz ya da olmadınız ? Önerilerinizi bekliyorum :)

12 yorum:

  1. araya konulan ışıklar varya ondan iki tane var hemde bende :D çabuk çiziliyor ve ben hızlı okuduğum için sürekli sayfalarda değşmek gerekiyor ve kalın kalıyor sayfaların içinde aslında görüntü olarak süper ışıklandırıyor ama kullanımı pratik değil tavsiye etmem

    YanıtlaSil
  2. Doğru ya, aklıma gelmemişti sayfaları değiştirirken kaynaklanan sıkıntı. Çizilmesi de ayrıca sorun tabii. Çok iyi oldu bu bilgiler, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Bende de kitaba tutturulanlar var ama o da pek kullanışlı gelmedi bana. Kitabın sayfalarının biraz kırışmasına neden oluyor, bir de kitabı elinde tutarken öne doğru bükülüveriyor. Sanırım gözlük şeklinde olanlar daha iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da en mantıklısı gözlük şeklinde olanlar geliyor bakalım şimdilik

      Sil
  4. elimde 3 tane kitaba tutturulan ışık var birde şu sayfa üstüne konanlardan var. En iyisi D&R'da satılan tutturulan ince ışıklar. Arka kapağa takınca falan hiç bir sorun olmuyor, hem küçük hem çok iyi aydınlatıyor. Az pahalı ama yine de değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler önerin için :)

      Sil
  5. ışıklı gözlüklerden kullanıyorum bende çok rahat kullanımı tavsiye ederim kitapsan'dan almıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an benim de aklım onlardan yana, çok teşekkürler :))

      Sil
  6. tutturulanların pili çok çabuk bitiyor üniversitede yurtta kalırken çok pil tükettim öyle :)
    bu arada sizi takibe aldım siz de beni alırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  7. ben kitabı karanlıkta okumayı sevdiğim için,
    led gözlük benim çok hoşuma gidiyor,
    size bu ledli kitap okuma gözlüğünü tavsiye edebilirim
    ışığıda çok iyi ve ayarlanılabilir :)
    isterseniz bir göz atın
    http://www.indirimvekalite.com/pratik-urunler-tv-urunleri-k-7/tv-urunleri-k-11248/2-ledli-kitap-okuma-gozlugu-u-144212.html#.WIhdS9SLSzc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en çok gözlükler dikkatimi çekmişti, bakacağım hemen :)

      Sil