27 Temmuz 2014 Pazar

Hedef 48


''Sağlıklı Yaşama İlk Adım'' yazısını yazalı neredeyse 20 gün olmuş. Verilmesi gereken 6 kilo vardı. Ramazan'ın durgun geçmesi sebebiyle sadece 1 kilo verebilmişim. Belim de 1 cm inceldi. O halde başlasın yoğun ve verimli günler !

Yarından itibaren önümüzde 3 günlük bayram var. Fakat kararlıyım kaçamak yok. Hemen başlıyorum programımı uygulamaya.

Gelelim geçen yazımda da bazılarından bahsettiğim dikkat edilecekler listeme;

- Sabah Yogası

- Uyanınca bir bardak limonlu su

- Günde 2,5 litre su (yemekten 15 dk önce, 1.5 saat sonra)

- 30 günlük plank

- Aktif Yaşam

- Beyaz Ekmeksiz Günler

- Bisiklet

- Yürüyüş

- Uyku Öncesi Yoga

- 18:00 sonrası yemek yok


1 hafta sonra bu maddelerin hangilerini, ne kadar uygulayabildim, kaç kilo kaybettim burada paylaşacağım. Umarım kaçamaksız bir hafta olur :)

8 yorum:

  1. Vay çok istikrarlısın benim de yarından itibaren planım var oruö biraz aksattı. 2,5 içemiyorum ben o açıdan zorlamam lazım. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abartmadan, kendimize zarar vermeden olabildiğince dikkat etmek gerek suya. Bir bakıyorum günde 1-2 bardak su içen insanlar var. Zayıflamanın da yanı sıra sağlık var en başta.
      İnşallah planlarımızı gerçekleştirebiliriz :)

      Sil
  2. bayramdan sonra bende başlıyorum had hayırlı her ikimiz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm dileklerimizi gerçekleştirebiliriz umarım :)
      Ben de bekliyorum detaylarını :)

      Sil
  3. Hadi hayırlısı. :) Bol eksili bir ay olsun senin için:)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun. :) 48 hedefi biraz küçük değil mi ya? Ben o kiloya gelsem ölürüm yani. :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok benim için ideal :D
      Boyum fazla uzun değil o yüzdendir :))

      Sil