8 Temmuz 2014 Salı

Sağlıklı Yaşama İlk Adım

Hani bir kiloya sabitlenir, ondan sonra ne yukarı çıkar ne de aşağı inebilirsiniz ya. İşte ben de bir süredir takıldım aynı kiloya, 1 kilo verdim diyorum, pat yine aynı kiloya geri dönüş. Tabii vücudun bu denge sistemine de pek çok şey borçluyum. 1 yıl üniversite (yurt) hayatıyla çok sık dışarıda yenen yemekler yüzünden öyle aşırı da kilo almadım. Ama sağlıklı yaşamla da uzaktan yakından ilgim kalmadı. Arada bir hevesle spora başlamalar, dışarıda yenen fast food yemekle en başa dönmeler...

2 gündür Bikini Projesi blogunu alt üst ettim, okumadığım yazı bırakmadım. Sonuç olarak da bir an önce Sağlıklı Yaşama adım kararı :)
İyi ki varsın Bikini ve Bikini Projesi !
:)

Verilmesi gereken 6 kilo, incelmesi gereken bir bel ve yaklaşık 20 Eylül'e kadar zaman var.

Yalnız ramazan nedeniyle ilk 20 gün oldukça durgun geçecek gibi. Çoğu spor aktivitesi ve beslenme alışkanlığı ramazan sonrasına kalacak.




Gelelim aldığım notların birkaçına;

  - Diyet günlüğü tut

  - Kilo takvimi hazırla

  - Uyanınca dev bardak limonlu su

  - Kahvaltını mutlaka yap

  - Öğün atlama

  - Her öğüne bolca yeşillik

  - En iyi protein kaynağı yumurtadan vazgeçme

  - Sadece tam tahıllı ekmek

  - 7/8 saat uyu

  - Akşam 6'dan sonra yemek yok

  - Yürüyüş! Yürüyüş! Yürüyüş!

  - SU! (yemekten 15 dk önce, 1.5 saat sonra)

  - Bisiklete bin

  - İp atla

  - Dans... Dans... Dans...

  - Sassy Su

  - Yeşil Çay


ELVEDA;

   Şeker
   Beyaz Ekmek
   Pirinç
   Makarna
   Mısır
   Patates
   Diyet Ürünleri


''Bel bölgesini inceltmek isteyen birinin yapacağı ilk şey erken saatte karbonhidratsız akşam yemeğidir.''

''Açken yapılan hareketler bel yakar.''


www.blogilates.com
Tara Stiles (incelten yoga)
Plank
Sabah Yogası
Yoga for PMS


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder