13 Eylül 2014 Cumartesi

Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı





Uzunca bir aradan sonra mimlendim. Hem de Kitap Yorumları tarafından bu kitap dolu mim için :)

Bu mim'i diğer bloggerlarda okuduğumda ne kapaklar gördüm öyle. Sanki hepsi birer tablo. Sonra ben de mimlenip kitaplığıma bir göz atınca içerik olarak zengin bulsam da öyle tablo gibi kitap kapakları bulamadım :)

Elime aldığımda kapağıyla ilgimi çekip hoşuma giden kitaplarımı bu mimde toplamaya çalıştım :)


1) Uçurtma Avcısı


Daha kapağına baktığınızda sizi saran bir kitap Uçurtma Avcısı. Hem ilk gördüğünüzde hem kitabı bitirdikten sonra insanın içinde bazı kıpırdanmalara yol açıyor bu kapak.


2) Beyoğlu'nun En Güzel Abisi


Belki Ahmet Ümit'i çok sevmem belki de diğer kitaplarının kapaklarına kıyasla daha canlı daha sıcak bir kapak o yüzdendir; bu kitap kapağını ayrı bir seviyorum.


3) Bir Nefes İstanbul


Yine canlı bir kapak daha. Her yerden her kesimden insanı barındıran İstanbul. Siz deyin İstanbul hayranlığı, ben diyeyim kompozisyonun güzelliği.


4) Olasılıksız




Yalnızca iki renkten oluşan ama çizimiyle etkileyici bir kapak Olasılıksız'ın kapağı. 


5) Bir Soru Bir Aşk



Henüz okuyamadığım ama bende romantik/dram film afişi etkisi uyandıran kitap kapağı. 


6) Böğürtlen Kışı



Sarah Jio'nun kitapları daha kapağını gördüğünüzde sizi etkisine alıyor.


7) Tahran'ın Damları



Kurgusuyla, yaşandığı bölgeyle beni etkileyen kitap Tahran'ın Damları. Kapağıysa rengiyle bile güzel.


8) İlk Gece


Rengi bile yeter sevmek için :)


9) Kaç Zil Kaldı Örtmenim?



Bir çocuğun kaleminden gösterilen bu kapaksa kitabı okuduktan sonra içinizde daha buruk duygular bırakıyor.


10) Canım Aliye Ruhum Filiz



Belki çok sade ama özellikle kitabı okuduktan sonra içimde sıcacık duygular uyandıran Sabahattin Ali'nin kitabına ait kapak.


Kitap Yorumlarım'a bu güzel mimi için teşekkürler :)




12 yorum:

  1. Bu ne güzel bir mimmis :).Kitap kapakları çok hoş, Sarah Jio'nun kitap kapaklarını bende çok beğenirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları da bir o kadar güzel :)
      Yapmadıysanız sizin mim'inizi de bekliyorum o halde

      (:

      Sil
  2. tahran'ın damları kapağı cok güzelmişş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap da en az kapağı kadar güzeldi :)

      Sil
  3. Aynı sorunsal bende de var. Kitaplıkta çok kitap var ama, hiç biri o kadar da dikkat çekici değil. :)
    Kitap kapakları yine de hoş. Bir kaç kitap ben tarafından okunmuş bulunmakta. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim :)
      Sanırım biraz da kitaplığımızdaki kitapların türünden kaynaklanıyor bu durum.

      Sil
  4. Bir kac kitabi bende okudum.Secimler güzel olmus.Blogumda kulaginizi cinlattim...
    Okudugum bloglar listesi ile ilgili postta.

    YanıtlaSil
  5. Mimlendin :) Cevaplarsan sevinirim: http://hayallerimdesakligercekler.blogspot.com/2014/10/book-challenge-tag.html

    YanıtlaSil
  6. Bu sefer de tasarım mimi olmuş :) insani cezbediyor çok güzel kapaklar var. ^_^ sevgileer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğeniniz için :))

      Sil