11 Eylül 2014 Perşembe

Tatilde Son Günler



Bahar günlerinin yeri oldum olası ayrıdır benim için. Hele ki sonbahar. Yazın kavurucu sıcakları biter, tatlı tatlı rüzgar esmeye başlar. Bu yaz da sıcaklardan bunaldıkça eylül ayının gelmesini bekledim durdum.

Sonra ne oldu: Eylül geldi. Bu sefer bende bir telaş, bir stres.

Yaz bitti, tatil de bitmek üzere.
Deniz sezonu kapanıyor.
Yazlıklar yavaş yavaş kalkmaya başlayacak, mevsimlik kıyafetler çıkmaya başlasın.
Okul açılıyor. Yeterinde dinlendik mi, hazır mıyız yeni sezona?

Ankara'yı özledim, okulu da öyle. Ama bir yandan da denizi, bu tatlı havayı bırakıp gitmek istemiyorum.

O halde kalan yaklaşık 10 günü dolu dolu geçirmeli.

Son birkaç kere daha denize gitmeli.
Ankara'ya dönmeden buradaki arkadaşlarla son buluşmalar yapılmalı.
Evin tadı son dakikasına kadar çıkarılmalı.
Anne yemeklerinin tadına doyulmalı.

Mutlu, huzurlu, verimli bir sezon bizi bekler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder