19 Ekim 2014 Pazar

Book Challenge Tag


Hayallerimde Saklı Gerçekler tarafından mimlendim
Yine kitaplarla ilgili olduğuna göre zevkli bir mim daha :)




1) İlk Hayranlığım

İlkokulun ilk yıllarıydı. Dayım Antalya'dan klasiklerin olduğu bir seri getirmişti. Kül Kedisi, Bremen Mızıkacıları, Yüzyıl Uyuyan Güzel...Rengarenk, çeşit çeşit kitaplar. Sonra nereye gitti o seri bilmiyorum. Ama ne zaman ilk kitaplarım dense o seri aklıma gelir.


2) Favori Serim

Çok fazla seri kitap okumuşluğum yoktur. Ama Açlık Oyunları serisinin bendeki yeri ayrı. Her bir kitabı birer günde okudum. Her ne kadar son kitaba yönelik eleştirilerim olsa da kurgusuyla, sürükleyiciliğiyle etkiledi beni Açlık Oyunları.


3) Favori Kitabım

Aslında beğendiğim pek çok kitap var. Ama diyemiyorum ki tek başına şu kitap en sevdiğim olanı. Ama aklıma 'İki Şehrin Hikayesi' geldi şimdi. Kitabın bendeki önemi, klasiklere olan önyargımı bu sayede kırmam.


4) Favori Erkek Karakterim

Ahmet Ümit hayranlığım ve her kitabında hoşuma giden yönü olarak Başkomiser Nevzat :)


5) Favori Kadın Karakterim

Soruyu okuyunca aklıma ilk Açlık Oyunları'nın baş karakteri Katniss geldi.


6) Favori Okuma Saatim

Okumayı daha çok tercih ettiğim günün belirli bir saati yok. Bu o günkü yoğunluğuma ya da kitabın akışına göre değişiyor. Yani haftasonu tüm gün boyunca kitap okuduğum da oluyor, en yoğun anımda bir yandan kitap okumaya çalıştığım da.



Yanıtlarken çok zevk aldığım bir mim oldu.
Mimi pek çok kişi yaptığı için özellikle birini mimlemiyorum. Görüp de hala yapmayan varsa hiç beklemesin :)

Teşekkürler Hayallerimde Saklı Gerçekler :)

2 yorum:

  1. Merhabalar. Blogunuz için 'Dart Ödülü' verdim :) http://devetusu.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulu.html

    YanıtlaSil