27 Kasım 2014 Perşembe

Pek Yakında!




Söz konusu Cem Yılmaz filmi olunca gitmemek olmaz. Hazır bayram tatili de varken bayramın son günü gittik 'Pek Yakında'ya. Cem Yılmaz denince aklıma ilk komedi filmi geliyor. Sanırım en çok da Fundamentals'de o kadar kahkaha attıktan sonra. Fakat 'Pek Yakında' fragmanını izledikten sonra biraz daha farklı bir film olacağı mesajını vermişti.

Biraz konusundan bahsedelim filmin. Zafer (Cem Yılmaz) önce filmlerde küçük rollerde görev alır. Fakat oyunculukta dikiş tutturamayınca korsan DVD işine girer. Bu iş aile hayatını etkiler ve karısı Zafer'den ayrılmaya karar verir. Her ne kadar iş hayatında başarılı olamasa da ailesini seven ve kaybetmek istemeyen Zafer, eski bir film projesini hayata geçirmeye karar verir. Böylece film hayatına yeniden geri dönecek ve ailesini geri kazanacaktır. Filmin projesinin ortaya çıkmasıyla başlıyor bütün hikaye.

Konusuyla, oyuncularıyla bende sıcak duygular uyandıran bir film oldu 'Pek Yakında'. Rolleriyle en dikkatle izlediğim kişiler ise Zafer Algöz ve Özkan Uğur'du. Çok yakıştırdım ikisini de oynadığı karaktere. Çok sevdiğim Ozan Güven'in dizi de oynaması da ayrı bir güzellik oldu benim için. Diğer hoşuma giden nokta ise oyuncuların filmde gerçek hayattaki kimliklerine gönderme yapmalarıydı. Bir ara da Yılmaz Erdoğan geldi kameranın karşısına küçük bir sürprizle. Gelelim filmde en aklımda kalan bölüme. 'Hatırla Sevgili' yıllarından beri bayılarak dinlediğim Mehmet Güreli'nin 'Kimse Bilmez' şarkısı çaldı filmde.

Tabii Cem Yılmaz olunca beklenti de bir o kadar yüksek oluyor. Daha tanıtımlarının çıkmaya başladığı zaman merak başlamıştı zaten. Durum böyle olunca filmden biraz eksik çıktım. Tam tatmin olamadım sanırım. Bir filmi aylarca bekleyip Cem Yılmaz'dan dram komedi arası bir film izleyince böyle oldu sanırım.

Cem Yılmaz seviyorsanız gidin izleyin tabi bu filmini de ama öyle çok büyük beklentilere de girmeyin derim.

Yüksek beklentiyle izlemeyince çok daha keyif alacağınız bir film 'Pek Yakında'.

5 yorum:

  1. Kesinlikle çok büyük beklentilerle gidilmemesi gereken bir film.Okuduğum onca kötü yorumdan sonra beklentisiz gitmiştim filme ve gayet mutlu çıkmıştım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En doğru olanı yapmışsınız :)

      Sil
  2. :)) önce beklenyi ırıp sonra gitcem hıh :))

    YanıtlaSil
  3. Afedersiniz, instagramdan resminizin altına üniversite ile ilgili bir soru sormuştum fakat uzun süredir hesabınızı kullanmıyorsunuz sanırım. Bölümünüzle alakalı sormak istediğim birkaç soru var. İlgilenirseniz mutlu olurum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Evet hesabımı bir süredir aktif olarak kullanamıyorum. Sağolun buradan ulaştığınız için. Hemen bakıyorum :)

      Sil