21 Kasım 2014 Cuma

Ah Bu Ben


Blogger'a girmediğim gün yok belki. Hiçbir şey okumasam da mutlaka bir girip çıkıyorum. Ama ben şu sıralar yazamıyorum sevgili dostlar. Çok istiyorum, hep aklımda ama yazamıyorum. İçimde birikenler, okunan kitaplar, izlenen filmler, gidilen etkinlikler... Hepsi yığıldı bir yerde.

Bir yerinden başlamak lazım. Son zamanlarda neler yapıyorum, nasılım biraz ondan bahsedeyim o halde.

Ankara'daki en verimli dönemimi geçiriyorum. Hatta bir ara kendimi çok kaptırdım, yetişemedim bile hızıma.


 - Bu dönemin en güzel olayı olarak bir projeye kabul edildim, harika insanlarda tanıştım. Detayları yakın zamanda blogda.

 - Vizeleri atlattım geldim :)

 - En büyük isteklerimden biri olan işaret dili kursuna yazıldım, ama her seferinde bir şey çıktı, üst üste 4 derse giremedim. Yani yattı bu dönem de kurs işi.

 - Bu dönem ilk kez staj yapıyorum hayatımda. Ders kapsamında haftada yarım gün. Acemiliğimi üstümden atamasam da çok keyifli geçiyor :)

 - Şu sıralar olan en kötü şey ise bir hastalığa yakalandım ki sormayın. Neredeyse 3 hafta oluyor kurtulamadım gitti. Grip, öksürük derken ne ara bu kadar ilerledi. Doktor kontrolü, antibiyotikler, ilaçlar... Bir yandan sınavlar, etkinlikler derken iyice yorgun düştüm. Kolumu kıpırdatacak halim kalmadı. Sınavlarım da bittiğine göre bu hafta sonu kendime tatil verdim. 2 gün yatmayı planlıyorum.

 - Vizeler bittiğine göre staj çıkışı bir şehir dışı planım da var bir haftalığına.


Ben de durumlar böyle
(:


Bir de bu arada yaz gelsin artık.
Buralar çok soğuk.

4 yorum:

  1. ''Vizeleri atlattım geldim'' ne kadar güzel bir söz.:) Benimkiler yarın başlıyor. Geçmiş olsun bu arada. En kısa zamanda iyileşirsin inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başına o halde :)
      İyi dileklerin için teşekkürler

      Sil
  2. Ayol daha kış gelmedi :D
    Bir ara da görüşelim *.*

    YanıtlaSil
  3. Geldi geldi :D

    1 dönem bitti ayarlayamadık yine :)

    YanıtlaSil