22 Kasım 2014 Cumartesi

İncir Reçeli 2



İncir Reçeli'nin ilk filmi için beğeniler daha fazlaydı çevremde. İkinci filmine gidenler ise yine ilk filmi daha başarılı bulduklarını söyledi.

Benim içinse durum daha farklı. İlk filmde etkilendiğim yerler olsa da çok da beğenmemiştim. Madem ilkini izledik, ikinciye de gidelim dedik. Fragmanı izlediğimde bu sefer bizi farklı bir filmin beklediği belliydi. Yine de fazla bir beklenti içinde değildim.

Sonra film başlar başlamaz beni etkisi altına aldı. Öncelikle müzikler gerçekten çok güzeldi. Filmin unutulmaz replikleri vardı bir de. Tek başına bakınca belki sırıtıyor, her ne kadar anlamlı, farklı da olsa. Ama filmin içerisinde o sözler yerine öyle bir oturuyor ki. Daha ne denir ki deyip kalakalıyorsunuz. Ah bir de film çıkışı herkeste dövmeciye gitme isteği uyandıran o dövmeler. 

Film her duyguyu tattırdı bana. Acı, çaresizlik, aşk, huzur, mutluluk... Halil Sezai'yi daha çok beğendim ben bu filmde. Playlistim de hiç bulunmayan Halil Sezai'nin, tüm şarkılarını dinlemeye başladım hatta. Şafak Pekdemir'den de beklentimin üzerinde etkilendim. 

İlk filmden çok etkilenip beklentiyle ikinci filme gidenler belki pek memnun olmayabilir. Bir devam filmi gibi olmamış çünkü bence. Zaten bu ilk filmi izledikten sonra da anlaşılıyor.

Özetle, sevdiğim bir film oldu İncir Reçeli 2

4 yorum:

  1. hımmm gitmek gerek bende merak ediyorum ama inşaallah bir ara bulur da giderim

    YanıtlaSil
  2. Yeni bir blogger listesi hazırlıyorum katılmak isterseniz http://fincanteyze.blogspot.com.tr/p/blogger.html
    Tekrar görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldım bile :)
      Kısa zamanda blogumda da duyurusunu yapayım
      (:

      Sil