29 Kasım 2014 Cumartesi

The Ultimate Book Tag



Kalemşörlük tarafından mim'lenmişim.
Hem de en keyiflilerinden :)


1)Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısınız?

Aslında evet. Her zaman hadi kitap okuyayım der, 5-10 sayfadan sonra -gariptir ki- mide bulantısı yaşarım. Artık araba mı tutuyor nedir. O yüzden pek tercih etmiyorum.


2) Hangi yazarın tarzı tamamen senlik ve neden?

Ahmet Ümit. Bunun öncelikli nedeni tarz derken sadece polisiyeyi kastetmem değil. Pek çok polisiye yazar daha var. Ama Ahmet Ümit'in kendine has dili, üslubu her zaman sarıveriyor beni. Yeni bir kitabı çıktığında uzun zamandır görüşmediğim birine kavuşmuş gibi  hissediyorum kendimi. Yani tamamen yazara hayranlığıma bağlı benimki.


3) Harry Potter serisi mi yoksa Alacakaranlık Efsanesi mi? Cevabını desteklemek için 3 sebep belirt.

Alacakaranlık serisinden o zamanlar çok popüler oldu diye soğudum. Ne kitabını okuyabildim ne de filmlerini izleyebildim. Hala da sürüyor bu takıntım. Bilmiyorum okusam yorumlarım ne olur.

Harry Potter ise tabii aşina olduğum ama kitaplarını tamamen hakkıyla okuyamadığım bir seri. Ne zamandır içimde, mutlaka başından okuyup bitireceğim seriyi. Beğeni konusunda ise hiç kuşkum yok şimdiden.

Alacakaranlık konusunda bilgim olmadığı, Harry Potter'ın ise hakkını daha veremediğim için pek yorum yapamadım. Ama diyecek olursanız ki seç birini, şüphesiz Harry Potter.


4) Kitaplarını koklar mısın?

Hem de her elime aldığımda. Sadece kendi kitaplarımı da değil, kitapçılardakini, kütüphanedekini, arkadaşımın kitabını... En güzel koku bence kendisi. Tabii hepsi de aynı kokmuyor artık. Nerde o eski kitaplar. Hem de sarı sayfalı olanları.


5) Kitaplığındaki en ince kitap hangisi?

Kar Kelebekleri ~ Nusret Özcan
(68 sayfa)


6) Kitaplığındaki en kalın kitap hangisi?

Unutulan Kraliçe ~ Vanora Bennett
(782 sayfa)


7) İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi bir yazar mısın? Geleceğinde yazarlık görüyor musun?

İyi bir yazarım diyemem kendime. Ama okumayı sevdiğim kadar yazmayı da çok seviyorum. Yazdıkça daha iyi hissediyorum kendimi. Geleceğimde yazarlık görüyorum da diyemem ama olsun çok isterim.


8) Daha önce okuyup nefret ettiğin bir kitabı verecek olsaydın hangisi olurdu?

Nefret ettiğin deyince bilemedim şimdi. Ama beni çok bunaltan kitaplar olmaz olur mu tabii. İlk aklıma gelen Fransız Süiti oldu. Bitirememiştim bile. Bir diğeri de yorumunu yeni yazdığım Zar Adam.


9) Harry Potter ya da Açlık Oyunları'na benzeyen ama daha az bilinen bir seri var mı?

Seri kitaplar konusuna çok hakim olmadığım için benim bildiğim yok.
(Açlık Oyunları'nı ise ayrı bir severim.)


10) Zombiler mi vampirler mi?

İkisini de seçemeyeeğim. Ne kitaplarda ne filmlerde ilgi duydum. Pas geçiyorum bu soruyu :)


11) Komple aşk romanı mı yoksa biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyon romanları mı?

Popüler kitaplar sağolsun kaliteli aşk romanı bulmak zorlaştı. Aksiyonu ise her zaman severim zaten. Bu yüzden biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyon romanları diyorum.



Ben de bu postu okuyan tüm kitapseverleri mimliyorum, Çok keyifliydi çünkü :)

Teşekkürler Kalemşor 
(:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder