8 Aralık 2014 Pazartesi

Yedi Sekiz ~ Deniz İrfan

Deniz İrfan ile tanışmam Kitap Ağacı sayesinde oldu. Gittiğim buluşmaya konuk yazar olarak katılmıştı yazar. Henüz kitabını okuyamamış, ama imzalatmıştım. Buluşmada henüz kitabı okumadığıma da, yazarı yeni tanıdığıma da hayıflanmıştım oldukça. Keyifli sohbetini dinleyince kitabı okumak daha zevkli oldu. Deniz İrfan kitaplarının farklı bir dili, kurgusu olan ve kesinlikle daha fazla tanınması gereken bir yazar.

Yedi Sekiz, doğu ve batı arasında ilerleyen bir roman. Deniz İrfan özellikle doğuyu, sanki o topraklardan biriymişçesine anlatmış. Halid, Alina ve Jason'ın ilginç hikayesinden bahsediyor bize yazar. Üçü de birbirinden tamamen farklı karakterler. Halid'in kötü kaderi, Alina'nın olağanüstü gücü ve Jason'ın masum aşkı. Doğuyla batının, biriyle ötekinin bitmek bilmeyen savaşı...

Kitaba başladığınızda etkileyici olay öyküsüyle sizi hemen içine çekiyor. Dil sade, anlatım akıcı, tempo kitabın sonuna kadar hep yüksek. Sonu ise çarpıcı.

Yedi Sekiz es geçilmemesi gereken bir kitap, hepinize öneririm :)

4 yorum:

  1. Yazarı ben de ilk defa duydum. Bu post beni cezbetti listeme ekledim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, en kısa zamanda okumanızı dilerim :)

      Sil
  2. canım daha önce kitab hakkında bilgi sahibi değildim. teşekkürler

    YanıtlaSil