9 Ocak 2015 Cuma

Mutluyum Mutlu

Finallerin neredeyse hepsini atlattıysam demek ki :)

Yılbaşı tatilini fırsat bilip şehir dışına çıktım. Tatil oldu mu peki, tabii ki hayır. 5 gün ödev yapmakla geçti. Yılbaşı gecesinde de ödevi, finalleri düşünmeler... Yılın ilk günleri de dersle geçti. Ama ben hep bir kitap okuma, keyif yapma, gezme peşindeydim. Havalar soğudu iyi oldu, iyice kapandım eve. 

Kar da yağdı ne güzel. Finallere kaptırıp kar topu oynamadım sanmayın :)

Ve finallerle geçen dopdolu bir haftadan sonra geriye sadece 1 sınavım ve staj dosyası teslimim kaldı. Perşembe günü evim beni bekler. Sonra gelsin 1 ay tatil :)




Ben de bir rahatlama, bir keyif yapma halleri.

- Zaman sıkıntısı olmadan kitabımı okuyayım.
- Öğlene kadar uyuyayım.
- Ankara'daki tatil öncesi son günlerde bolca gezeyim.
- Sporumu da aksatmayayım.

O zaman bana keyifli dinlenmeler :)

10 yorum:

  1. hepsini başarıyla atlatman dileğiyle..
    ben tatil yapıyım dedim yılbaşında şimdi toplayamıyorum kendimi T_T
    1 aylık kitap sefası kulağa hoş geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, inşallah sonuçları da sevindirici olur :)
      Kendini bir kere bıraktı mı toparlamak zor oluyor, ama uzun bir tatil çok iyi gelecek gerçekten
      (:

      Sil
  2. hadi keyifli dinlenmeler o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. hehe hayat da sana güzel yaaa :) foto da pek şeker amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finaller de bittiyse !
      Evet tam bir kış fotoğrafı :)

      Sil
  4. Merhaba bloğunuzu henüz keşfettim ve takibe aldım :) Bana da beklerim, sevgiler :)

    http://yenilerkendinihayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Ben de Deep sayesinde keşfettim geldim , çok şeker blogun. Mutlu günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, mutlu oldum şimdi :)

      Sil