21 Şubat 2015 Cumartesi

Okula Destek Projesi 'Kitap Çekilişi' Kazananı

Yaptığım ilk çekiliş olan 'Okula Destek Projesi için Kitap Çekilişi' dün sonlanmıştı. Bugün ise kazananı açıklama günü.

Öncelikle ilk belirtmek istediğim şey çekiliş süresi 1 aydı ve katılım beklediğime oranla oldukça az oldu. Bunun nedeni belki çekilişin yeterince duyurulamamış olması belki de hediyenin azlığı. Yine de umuyorum ki proje için yeni geri dönüşler olur ve olabildiğince fazla yardım toplayabiliriz.

Katılımın az olması nedeniyle çekilişi sonuçlandırmak da benim için oldukça kolay oldu.
Şimdi ise gelelim şanslı kişiye :)

Çekilişin kazananı,

 - - - - -  Kayıp Düşler Bulvarı  - - - - - 


Şimdiden tebrikler, keyifli okumalar :)

Adres bilgilerini göndermeniz halinde hafta içinde kargoyu gönderebilirim bende.

12 yorum:

  1. Katılımın az olmasına üzüldüm.Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.Adres bilgilerimi e-mail adresinize göndermiş bulunmaktayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldım mailinizi :)
      Kargoyu hafta içerisinde gönderebilirim. Umarım en kısa zamanda elinize ulaşır.
      Tebrikler tekrar :)

      Sil
  2. Merhaba! En sevdiğim bloglardan birine sahip olduğun için blogumdaki kitap etiketime seni de mimledim, soruları cevaplarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :)
      En kısa zamanda cevaplayacağım

      Sil
  3. Merhaba, blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım banada beklerim sevgiler. http://feracelihanimkiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Çekiliş sonlanmış kazanan kayıp süşler bulvarı bloğunu takip ediyorum kazanmasına çok sevindim...

    YanıtlaSil
  5. son yazıma bi bak ama nolur. :) bi deeee bi dahaki çekilişte bana söle ama olur mu duyururum bikaç kişi daha gelir kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi kii :)
      Hemen geliyorum o halde bloguna

      Sil
  6. Güzel! :)

    Ben de bekliyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Bu arada çekiliş bitmiş olsa da proje süresi uzatıldı. Hala yardım topluyoruz :)

      Sil