15 Mart 2015 Pazar

Mimlendim



Kahve Canavarı beni mimlemiş !
Hem de en sevdiğimden -kitap dolu- 

1) Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Özel bir yerim yok ama okuduğum kitabı evin içinde bile yanımda gezdiririm. Canım istediği an neresi olursa okumaya başlarım.

2) Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Genellikle ayraç tercih ederim. Kitaba başlamadan önce gider önce bir ayraç seçerim hemen kendime. Ama her zaman da böyle olmuyor tabi, o an yanımda yoksa kitabın arasına bardak altlığı koymuşluğum bile var.

3) Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?
Acil bir işim bile olsa okuduğum bölümü bitirmeye çalışırım kitabı bırakmadan önce.

4) Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?
Bir şeyler yaparken atıştırmaya bayılırım aslında. Ama elimdeki yemeği, içeceği bitirince de daha çok konsantre oluyorum kitaba.

5) Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
Hiçbiri. Etrafımda televizyon açıksa ya da müzik çalıyorsa bile kendimi kitaba kaptırır duymam bile.

6) Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
Hep özensem de hiçbir zaman birden fazla kitabı aynı anda okuyamadım. O yüzden tek seferde bir kitap.

7) Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
Her yerde okurum, ama tercih evden yana.

8) Kitabın kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Sanırım çoğu zaman kitabı kendi içimde yüksek sesle okuyorum.

9) Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Hiçbir zaman atlamam.

10) Ciltli kitap mı karton kitap mı?
Karton kapaklı kitapları daha rahat okuyorum sanırım.

11) Kitap yazıyor musun?
'Her okur sonunda kendini yazarken bulur' düşüncesine ben de katılıyorum. Roman, hikaye gibi yazılarım yok, düzenli yazan biri de değilim. Ama yazmayı seviyorum. Kendimi sık sık yazarken buluyorum. Kalemin diliyle daha iyi anlatıyorum kendimi.


Çok zevk alarak yaptım bu mim'i. Kahve Canavarı'na kocaman teşekkürler.
Yapmayan kaldıysa hepsine benden 'mim'
(:

4 yorum:

  1. Merhabalar okurken sorulardan çok zevk aldım. Benimde aklımda böyle birşey vardı ve yapamıyordum. Şans eseri sizde gördüm. Blogları nasıl mimleyebilirim acaba? İzniniz olursa sizi mimlemek istiyorum=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim postunuzun altına 'mimlemek' istediğiniz blogger ların adını yazmanız yeterli. Daha kolay haberdar olmaları için ayrıca bloglarına yorum da bırakabilirsiniz :)

      Sil
  2. Merhabalar konu burası değil ama buraya yazmak durumunda kaldım. Sİzi kitapla ilgili sorularıma mimledim. Vaktiniz olduğunda ilgilenirsiniz. Umarım keyif alırsınız. İyi çalışmalar. http://edebiyatingrihucreleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, en kısa zamanda cevaplandıracağım :)

      Sil