10 Nisan 2015 Cuma

Manolya'dan Kitap Okuma Etkinliği


Manolya'dan blogunun sahibi çok düşünceli, çok keyifli bir etkinlik başlatıyor. Çok yakın zamanda hayatını kaybeden Halil Serkan Öz öğretmenin öğrencileri için hazırladığı kitap listesini çoğunuz görmüştür. Öğretmenimizin anısına bu kitapların daha fazla kişiye ulaşması ve daha fazla okunması adına bir kitap okuma etkinliği başlatıyor. Listedeki kitapları okuyorsunuz ve her ay en fazla okuyan kişiye listeden istediği bir kitap da hediye :)

Her yönden çok sevdim bu etkinliği. Bir sürü getirisi var bizim için de. Listedeki birbirinden özel kitapları okumak, bunu toplu halde ve öğretmenimizin anısına yapmak, hatta üstüne bir de kitap kazanma şansı :)

Şu sıralar öyle yoğunum ki ben etkinliğe katılamıyorum malesef. Fakat listeyi aldım, katılabileceğim kadar kitaplardan okumaya çalışacağım.

Siz bir Manolya'dan ın bloguna gidip etkinlik yazısını okuyun en iyisi :)
Katılmayı da unutmayın
(:

2 yorum:

  1. Etkinliği düzenledik katılımda oldu ancak o kadar az insan yorum birakti ki okudugu kitaplari herkes son günü bekliyor sanirim =) buraya da yazayim da bu yazi sayesinde etkinliği görüp katilanlar blogumda birinci ay yoklamasi var oraya da okuduklari kitaplari yazarsalar ilk ayın birincisini belirlememe yardimci olurlar =) herkesi bekliyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kısa zamanda herkes dönüş yapar, başladığı verimle devam eder etkinlik :)

      Sil