14 Mayıs 2015 Perşembe

Hayatın En Yoğun Dönemi

Sonunda masama oturup elimde bitki çayım yazmaya başlıyorum.

Projeler, vizeler, ödevler derken bir dönem bitiyor. Hayatımın en yoğun, en yorucu geçen dönemi. Üniversiteye giriş sınavına hazırlanırken bile tatili bu kadar dört gözle beklememiştim. Her gün tatil gelsin, okul bitsin sözleri dilimde.

Bir yanda gönüllü çalıştığım projeler, bir yanda da beni en çok yoran sorumluluğunu yürüttüğüm işler. Bittiğinde iyi ki burada da bulunmuşum dedirten, çalışırken yorgunluktan bitiren çalışmalar.

En verimli dönemimi yaşadım, çok farklı deneyimlerde bulundum. Ama resmen tükendim arkadaşlar. Buna rağmen daha dinlenmeden yapacaklarım işleri düşünmeye başladım. Yazılmayı bekleyen 12 kitap yorumu gibi mesela. Anlatılacak projeler, dönem sonu raporları...

Tüm bu yoğunluğa rağmen bin tane iş yapacağım diye düşünüp bazılarını bitirebildiğim bir dönem bitmek üzere.

Tam 3 hafta sonra gelsin tatil !

Şu an tek isteğim deniz kıyısında oturup o huzurlu sessizliği dinlemek.

Bu yaz çok güzel olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder