7 Temmuz 2015 Salı

Ebay İlk Alışveriş

Uzun süredir takip ettiğim bir siteydi Ebay. Pek çok blog ve sitede alışveriş ile ilgili detayları okuyunca ben de alışveriş yapmaya karar verdim.




En güzel özelliği pek çok ürünün ücretsiz kargo ile gelmesi. Fiyatlar ise oldukça uygun. Pek çok ürünün Türkiye'de üç katına satıldığını gördüm. Hem de birebir aynısı. Tek dezavantajı ürünün gelmesi 2-3 hafta sürüyor. Eğer aceleniz yoksa bu da o kadar önemli değil.

İlk alışverişim kırtasiye aşkımın yansıması :)
10 tane renkli pilot kalem. Desenleri birbirinden harika hem de ince uçlu. Fiyatı ise yaklaşık 6-7 tl'ydi.

Bir de yanında intersportta dikkatimi çeken bobble su şişesinden aldım. O da sanırım 5-6 tl'ydi. Martha Stewart'ta bu üründen kullanıyormuş :) 300 kullanımlık karbon filtreye sahip. Benim için cam şişenin yerini tutmasa da dışarı çıkarken yanıma alabileceğim kullanışlı bir ürün.

Alışverişimde hiç sıkıntı yaşamadım. 15-20 gün arasında da elime ulaştı. Darısı ikinci alışverişe :)

10 yorum:

  1. Ebay den bakıp bakıp vazgeçtiğim çok şey vardı. Şu gümrüğe takılma meselesinden çok bahsediliyor ya. Ama fikrimi değiştirdim alacaklarımı gözden geçircem tekrar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla ayrıntısını bilmesem de sanırım alınan şeyin fiyatına, sayısına göre değişiyor gümrük meselesi. Bir de teknoloji ürünleri takılıyormuş sanırım. Ama küçük şeyler için sorun yaşayan görmedim :)

      Sil
  2. kalemler harika görünüyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri de bir o kadar harika, teşekkürler :)

      Sil
  3. Ne zaman kirtasiye urunleri gorsem agzimin suyu akmaya basliyor :)) Kalemler cok tatliymis, gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kırtasiye tutkunu daha!
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Ben de kalemlere bayıldım <3 Yazım kalitesi nasıl peki? Merak ettim. Hepsini güle güle kullan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Yazım renkleri çok güzel öncelikle. İnce uçlu pilotlar var ya, öyle yazıyor. Fakat tek eksiği arada tutukluk yapması.

      Sil
  5. Ya o kalemlerin güzelligi nedir öyle!!! Siseyi de ilk bakista cam zannettim. Ben de cam sise ariyorum. Ama sanirim türkiyede varmis bir markanin, artik gelince alirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cam değil malesef, ben de her zaman cam taraftarıyım. Ama o da her yerde kullanışlı olmuyor. O yüzden böyle alternatifler lazım :)

      Sil