27 Ağustos 2015 Perşembe

Bepantholle Gücünü Göster


Geçtiğimiz hafta, içi dolu dolu bir paket ulaştı elime. Trnd Türkiye ve Bayer ortaklığında #bepanthollegücünügöster projesi başladı. Bana da kendim ve çevremdekilerin deneyimlemesi için bu güzel paket geldi.

Paketin içinde;
- 1 adet büyük boy Bepanthol krem
- 40 adet deneme boy Bepanthol krem
- 20 adet önemli bilgiler kitapçığı
- Pazar araştırması anketleri
- Proje kitapçığı
bulunuyor.

Biraz üründen bahsedelim şimdi:

6o yıllık geçmişe sahip Bepanthol Cilt Bakım Kremi içeriğide pro-vitamin B5 barındırıyor. Yani cildi yumuşak, pürüzsüz ve nemli tutuyor. Hızlı emilen bir yapısı var ve paraben içermiyor. Ürün tanıtımında yer alan bilgiler bunlar.

Peki nasıl mı kullanılıyor?
Önce yüzümüzü ya da uygulayacağımız bölgeyi yıkıyoruz. Temiz bölgeye ince tabaka halinde sürüp emilene kadar masaj uyguluyoruz. Cildi nemlendirmek için her gün bir kere; dökülme, kızarma veya çatlaklara uygularken de günde birden fazla uygulanabiliyor.

Gelelim benim ürün hakkındaki yorumlarıma:
Bepanthol cilt bakım kreminin en sevdiğim özelliği günlük nemlendirici olarak kullanılması oldu. Yağlı bir cilde sahip olmama rağmen yaz, deniz derken cildim kurumaya başladı. Ürünü daha çok deniz sonrası kullandım ve cildimin nem ihtiyacını karşıladı.

Kremin yapısı fazla yoğun değil. Bu da hem uygulamayı kolaylaştırıyor hem de emildikten sonra yüzümde tabaka halinde bir his bırakmıyor.

Bepanthol Cilt Bakım kremi günlük nemlendirici olarak kullanmaya devam edebileceğim ve cildimin nem ihtiyacını karşılayabilecek bir ürün oldu.

Ürünü sadece yaz sezonunda kullandığım için kışın soğuk günlerinde etkisi ne olur bilmiyorum tabi. Yine de mevsime göre ek ürünlerle her sezon kullanılabilir diye düşünüyorum. Denemeye devam edip görelim :)

+ Bepanthol aynı zamanda Bebekler için ekstra koruma pişik kremi ve 3 ayrı cilt tipine göre vücut losyonuna da sahip.


Ürünün fiyatı ise;

Bepanthol Cilt Bakım Kremi (100 gr) : 24,90 TL
Bepanthol Cilt Bakım Kremi (30 gr) : 9,90 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder