14 Ağustos 2015 Cuma

Tatile Doyamadım

Son 1 ayın özeti resmen şu cümle: Tatile Doyamadım !

Okulun ders kaydı tarihi açıklanmış: 7 Eylül. Bu da demek oluyor ki tatilde son 1 ay. Bu yıl nasıl yorulmuş, bıkmışsam sürekli tatil yapasım var. Ankara, dersler, soğuk... Tüm o yoğunluk şimdiden gözümde büyüyor.

Biraz tatilden bahsedeyim. Blogla çok sık ilgileneceğim, kütüphanemdeki mesleki kitapları bitireceğim dedim, yine yapamadım. Ama tatilin keyfini çıkartmıyorum desem yalan olur şimdi.

Neler mi yaptım? İlk durak İzmir. Üç dört gün gezmeler. Sonra başlasın asıl tatil: Akyaka. Denizin tadını çıkarmalar, kafa dinlemece. Sonra kız kıza Bodrum tatili. Hareketli mi hareketli. Ardından kuzenlerimin sünnet düğünü için memlekete, oradan da hemen Ankara. Ev taşıdım geldim. Şimdi yine Muğla. Hafta sonu ise en yakın arkadaşım, 15 yıllık dostum bana geliyor tatil için :)

Denizin, kitap okumanın, uyumanın, gezmenin tadını çıkarıyorum ama doyamıyorum yine.
Şimdi ise son bir ay. İyice enerji depolamalı ki Ankara'da yetsin önümüzdeki yaza kadar
(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder