15 Eylül 2015 Salı

Blog Taşıma ve Google Plus Hakkında

Pek çok kişi Google Plus kullanmaya başladı. Google ürünlerinin hayatımızdaki yeri gün geçtikçe artıyor. Ben de akıma uyup Goggle Plus'a geçiş yaptım.

Bu yenilikle birlikte bir kısmınızın fark ettiği bir değişiklik oldu blogumda. Önceden 'birkitapsever' olarak yayınladığım yazı ve yorumlar artık kendi ismimle yayınlanacak.

Bir diğer konu ise çok uzun zamandır düşündüğüm, blogumu diğer gmail adresime taşımak. Bu yüzden Google Reader larınızda bir süre görünmeyebilirim ya da isim değişiklikleri olabilir. Beni yeni izleyici olarak görürseniz kafanız karışmasın.

Daha verimli ve yoğun çalışmalı postlar için birkaç değişiklik yapmış oldum böylece.
Eski gmail hesabımı sildiğim için tüm fotoğraflar silindi malesef. Çok kısa süre içerisinde tüm yayınlar fotoğraflarıyla güncellenmiş olacak. Umarım bu taşıma, değişim esnasında başka bir kayıp olmamıştır.

'Merve Tayız' ismiyle yeni post ve yorumlarda görüşürüz,
Google Plus hesabımı da takibe almayı unutmayın
(:


2 yorum:

  1. Çok kaliteli bir sosyal ağ sitesi olan Google Plus hakkında şunu söylemek istiyorum. Siteler için çok faydalı ama ne yazık ki daha bir çok blog yazarı bunun pek farkında değil, herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de henüz farkındalığın tam oluşmadığını düşünüyorum. Ama ileride eminim bunu sağlayacaktır.

      Sil