22 Aralık 2015 Salı

Bana İkimizi Anlat ~ Ahmet Batman

Kitabı okumadan önce pek çok yerde Ahmet Batman'ın eserlerini görüyordum. Fakat Bana İkimizi Anlat'ı almaya karar vermem oldukça farklı oldu. Yolda yürürken bir kız arkadaşına kitaptan bazı cümleler okuyordu. Şu an hangi cümleler olduğunu hatırlamasam da o an çok dikkatimi çekti. Sonra kitabın kapağına bakıp en yakın zamanda almaya karar verdim.

Oldukça da kısa sürede bitirdim. Fakat bu demek değil ki kitap beklentimi karşıladı. Ne yazık ki beklediğimin çok altındaydı. Anlatım güzel, oldukça akıcı. Fakat konu resmen aklımı karıştırdı. Bendeki izlenimi sanki filmlerde insanların başına gelen olayların hepsinin bu kitapta tek bir kişinin başına gelmesiydi. 

Biraz daha ayrıntılı konusuna değinecek olursak,
Kitap Rüzgar'ın karşılıksız aşkı ile başlıyor. Çocukluktan başlayıp yıllarca süren bir aşk. Sevdiği kızdan karşılık bulamayınca da inzivaya çekilip Mecaz Adam olarak yeni bir isimle ortaya çıkıyor. Bu yeni haliyle internet üzerinden insanların sorunlarını dinliyor, onlara çözümler üretiyor. Devamı ise tam da filmlerdeki tüm olayların aynı kişinin başına gelmesi öyküsü. Açıklamayayım ki içerik hakkında net bilgiler vermiş olmayayım.

Okuduğuma pişman değilim elbette. Zaten çok kısa sürede biten bir kitap oldu. Yazarın dilini de beğendim. Belki olaylar bu kadar kalabalık olmasa yani yazar 'bu kadar da olmaz artık' diye düşündüğüm olaylara daha az değinse Bana İkimizi Anlat'ı daha çok sevebilirdim.

3 yorum:

  1. Güzel bloğunu takipteyim canım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de okumuştum bu kitabı erkek arkadaşım da internette bir şey ararken blogda kitap yorumuma rastlamış ordan instagramımı bulmuş ordan mesaj gel zaman git zaman derken beraberiz =) yeri çok özel bu kitabın bende =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel, bir kitabın verdiği şansa bak :)
      Gerçekten çok özel bir kitap olmalı sizin için
      (:

      Sil