17 Aralık 2015 Perşembe

Köpek Düşleri ~ Markus Zusak

Köpek Düşleri, 3 kitaptan oluşan serinin ilk kitabı. Kitabı okuduktan sonra öğrendim ben de seri olduğunu. Cameron Wolfe'un hayatını anlatıyor kitap. Ergenlik çağındaki Cameron hayatından pek memnun değil aslında. Anne ve babası ile ilişkisi pek iyi değil, abisiyle tartışarak devam eden tuhaf bir ilişkisi var, ablası ise kendi aşk hayatına dalmış durumda. Kızlarla arasına gelecek olursak o konuda da başarısız. Kitap boyunca Cameron'un diğerleriyle bir düzelip bir bozulan ilişkisini okuyoruz.

Bölümlerden oluşan kitapta her bölümün sonunda Cameron'un bir rüyası yer alıyor. Kitabın edebi yönünü çok yüksek bulmasam da akıcı bir anlatımı var. Vakit geçsin, okurken yormasın istiyorsanız bu isteğinizi karşılayabilir belki.

Kitabı bitirdikten sonra ikinci kitabı hemen okuma isteği gelmedi bana. Akıcı da olsa beklediğim kadar sürükleyici değildi. Belki ilerleyen zamanlarda serinin diğer kitaplarına bir şans veririm.

2 yorum:

  1. Yazarın Kitap Hırsızı'nı okumuştum o da heyecanlı bir kitaptı tavsiye ederim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Hırsızı'nı çok duydum, merak da ediyorum aslında :)

      Sil