5 Ocak 2016 Salı

Yılın İlk Postu

Hafta sonu gibi bir Salı'dan günaydın :)
Final haftam ve bugün sınavım olmadığı için evdeyim.

Kitap yorumlarından sonra son birkaç hafta neler yaptığımdan bahsedeyim istedim.

Son 3 yıldır yılbaşı haftası demek benim ve üniversitedeki pek çok kişi için finaller demek. Bu yılbaşı biraz daha yoğundu. Kitap yorumlarımın tamamını bitirecektim yılbaşından önce. Fakat önce hastalık sonra finaller nedeniyle tamamını yazamadım.Yine de kısa sürede pek çok yorum girmiş oldum.

Yılbaşı haftası 3 günde 6 sınava girdim. Öncesinde soğuk havalardan dolayı bir hastalık atlattım. Bir de bu arada doğum günüm vardı :)

Neyse ki 4 günlük yılbaşı tatilini fırsat bilip şehir dışına çıktım. Bu hafta ise 5 sınava daha girip cuma günü dönemi kapatıyorum. Bir aylık tatil beni bekliyor.

Yeni yıl için de tabi ki herkes gibi umutluyum.
Bir de benden söylemesi bu yılın en kazananı Oğlak burcuymuş
(:

6 yorum:

  1. En bahtsız olanı da Koç burcu kesin, şimdiden bi takım monotonluklar falan :(

    Geçmiş olsun diyorum, nice yıllara diyorum ve çok tatlı bir yıl diliyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hepimize musmutlu bir yıl,
      Bu arada Koç burcu için de yılın zirveyi zorlayanı diye okudum :)

      Sil
  2. Ay geçmiş olsun çok hem hastalık hem sınavlar nedeniyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Cessie :)
      Neyse ki hastalığım atlattım, finallerin bitmesine de son iki :D

      Sil
  3. İnanır mısın yılbaşı gecesi bile ders çalışarak geçti her öğrencinin stresi aynı bu ara =( sınavlarında başarılar umarım sonuçları beklediğin gibi gelir =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son yıllarda yılbaşı ruhunu yaşayamaz oldum. Hele geçen yıl günlerce ödev yapmıştım o hafta. Umarım hepimiz beklediğimiz sonuçları alırız :)

      Sil