7 Eylül 2016 Çarşamba

Gratis Bayram İndirimi

Uzun süredir beklenen Gratis'in bayram indirimi dün başladı. Genele bakınca indirimler hiç fena değil. Özellikle cilt bakım ürünlerindeki %50 indirim. Renkli kozmetikte ise %40 + %10 indirim var. Saç bakımda ise özellikle şampuanlarda indirim vardı.

Gelelim benim aldıklarıma. Her ne kadar aklım cilt bakım ürünlerindeki indirimde kalsa da ihtiyacım olmadığı için almamaya karar verdim. Daha çok ihtiyaçlar üzerine ve merak ettiğim birkaç makyaj malzemesi aldığım bir alışveriş oldu.



Syoss Şampuan Keratin Mükemmelliği
Aynı şampuanı önceden kullanıp çok beğenmiştim. Ürünle ilgili çok fazla olumlu olumsuz yorum var. Ama benim saçlarımı yumuşacık yaptı. İndirimle de fiyatı oldukça düşünce aldım iki tane.
Fiyatı 6,90


Duru Fresh Çiçek Tazeliği Duş Jeli
Son zamanlarda sürekli okyanus, deniz kokulu duş jelleri alınca bu sefer de çiçeksi kokusu olsun istedim. Hem böyle küçük boy şeyleri sevip hem de kokusu hoşuma gidince aldım.
Fiyatı 4,15

Loreal Paris Elseve Mucizevi Bakım Yağı
Evdeki yarıya düşüp indirimde bulunca hemen aldım çok sevdiğim bu ürünü. Sanırım üç farklı çeşidi var. Benim aldığım yıpranmış saçlar için - onarıcı. Bayılarak kullanıyorum. Belki bir inceleme yazısı yazarım bu ürün için.
Fiyatı -yanlış hatırlamıyorsam- 10,90

Vaseline Original Nemlendirici Jel
Yine çok sevdiğim bir ürün. Önceden baby olanını kullanmıştım, kokusundan sıkılınca bu sefer original olanı aldım.
Fiyatı 4,50

Wet n Wild Comfort Zone Far Paleti
8 renk farın olduğu bu paleti merak ediyordum. Hem tonlarını beğenip hem de indirimde olunca denemek istedim.
Fiyatı -gratis kart indirimi de eklenince- 10,45

Wet n Wild Color Icon Tekli Far - Nutty
Bloglarda yorumunu çok gördüğüm bir üründü. Yine indirimde olunca denemek için fırsat bulduklarımdan.
Fiyatı -gratis kart indirimi de eklenince- 3,32

Maybelline Colossal Kajal Göz Kalemi
Kullandığım bir üründü. İndirim de oldukça iyi olunca yedekledim.
Fiyatı -gratis kart indirimi de eklenince- 4,86

Maybelline Lash Sensational Maskara
Yine çok fazla gördüğümüz bir ürün. Maskara ihtiyacım olmadığı, elimdekilerden de çok memnun olduğum için almayı düşünmüyorum aslında. Ama bu aralar 'gömlekterujizi' Gizem'in yaptığı bir göz makyajında dikkatimi çekip çok da sorulunca denemek istedim.
Fiyatı -gratis kart indirimi de eklenince- 12,55

The Balm Meet Matte Hughes - Trustworthy
Aslında charming rengini almayı düşünüyordum. O kalmayınca trustworthy dikkatimi çekti, rengini de beğenince onu aldım.
Fiyatı -gratis kart indirimi de eklenince-   19-20 tl arasıydı.

Seyahat Boy Şişeler
Seyahatten çok evde çok kullanışlı oluyor bu şişeler benim için. Biri pompalı diğeri de sprey şeklinde.
Fiyatı -yanlış hatırlamıyorsam- 2,90

Eklips Cımbız ve Törpü
İtiraf ediyorum törpünün rengini, desenini çok beğendiğim için aldım.
Cımbız 1,50
Törpü 1 tl


Benim indirimden aldıklarım böyle. Alışveriş yazısı olunca ürünlerden detaylı bahsetmek istemedim. Belki uzun süredir kullanıp beğendiğim ürünler için inceleme yazısı yazabilirim.

Siz indirimden neler aldınız?
Benim aldıklarım arasında denediğiniz ürünler var mı?


6 yorum:

  1. güle güle kullan elseve mucize yağın boyalı saçlar için olanını kullanıyorum ben de çok memnun kaldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de önceki kullandığım boyalı saçlar için olandı. Gerçekten güzel bir ürün :)

      Sil
  2. Güle güle kullan, The Balm Meet Matte Hughes benim de aklımdaydı ama tercihimi Sleek'ten yana kullandım indirimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sleek ürünleri benim de merak ettiklerimden :)

      Sil
  3. tatlı bloğunu takibe aldım :) bana da beklerim. bu arada wet & wild palet çok kullanışlı yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her seferinde ne kadar kullanışlı olduğunu fark ediyorum ben de :)

      Sil