30 Eylül 2016 Cuma

Roald Dahl ve Hediye


Geçtiğimiz günlerde çocuk edebiyatının önemli yazarlarından Roald Dahl'ın 100. yaşıydı. Yakın zamanda Lokum Çocuk Kütüphanesi'nden harika bir paket aldım. Ben sadece kitap beklerken paketin içinden neler neler çıktı.

Sahaf kokulu 1989 basımı Matilda
Van Gogh tablosu olan bir kartpostal
Şirin mi şirin stickerlar
Kitap keyfime eşlik edecek kahvem ve bayıldığım kitap ayracım 

Lokum Çocuk Kütüphanesi'nin instagram hesabını bir süredir takip ediyordum. Web sitesine girdiğimde ise çok güzel bir tesadüf oldu benim için. Meğer çok severek takip ettiğim 2 Balık 1 Kedi sitesi ona aitmiş.

Böyle anlamlı bir hediye almak çok mutlu etti beni. Eğer çocuk edebiyatına ilginiz varsa sitesine mutlaka uğrayın derim.

Kısa zamanda kitabın yorumunu da paylaşmak istiyorum :)

4 yorum:

  1. Canım Mervecim, kitabı çok çok severek okuyacağını düşünüyorum ve kitapla ilgili yorumunu da heyecanla bekliyorum.
    Çokça sevgiler kalp kalp kalp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum bir kez daha anlamlı hediyen için, sevgiler öpücükler :)

      Sil
  2. Bende kitap okumayı çok severim:)) Bu arada senin takipçinim. Eğer benim siteme de bakarsanız beni çok mutlu edersiniz.
    www.naturalkelebek.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil